Ik mag de vakantie uitzoeken!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:21

in denemarken zit een hele grote tinker stal daar kun je werken (heb ik ook gedaan een week) en dan mag je gratis mee rijden 1of2x per dag en gratis slapen enzo echt gaaf daar. ze hebben daar zo'n mooie tinker Kwijl trouper hete hij die was echt zooo mooi zwart met achter 2 witte sokken en een druip kol


Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 21:07

je familie kan mee ze kunnen de caravan/camper/tent neer zetten voor 20 dm per dag (dat is niet veel) en dan heb je een douce en wc enzo en een heel mooi gebied hebben ze daar maar je moet wel een beetje duits praten anders is het best wel moeilijk om daar te werken want er komen allemaal kleine kinderen op je af om dingen te vragen het is dan wel in denemarken maar je kan er gewoon met duits geld betalen en gewoon duits praten ze hebben een internet site http://www.reiterland.dk

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 21:17

paarden uit de wei halen en poetsen dan opzadelen en mensen helpen met op stijgen. als de groep weg is moet je vegen. dan moet je weer andere paarden uit de wei halen en poetsen en op zadelen als de groep weer terug is moet je de paarden die niet nog een keer hoeven afzadelen en afspuiten en weer de wei in
zo gaat dat de hele dag door je bent eigenlijk alleen met paarden bezig
ik mocht daar dus op een prive paard omdat ik hem zo mooi en lief vond (ik was gelijk verliefd toen ik hem zag) ik was echt de enigste die er op mocht anders reed de baas ermee naar buiten het was zelfs zo een keer dat ik op trouper ging en de baas op een ander paard omdat ie mij zo leuk bij trouper vond passen gaaf he


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, KleinBoefje, Rex_Rolfo, Rubio, tiwi1969, Urbiezira, User3 en 133 bezoekers