Een paard is geen fiets

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 10:56

ik vind het idee van Karin, een postbus 51 spotje zo gek nog niet, de vraag is alleen; wie gaat daarover?? Daarom denk ik dat het zowieso goed is om de minster van Verkeer op de hoogte te stellen van de actie.

Ingezonden brieven worden volgens mij vaak ingekort, en ik lees ze nooit (in de krant bedoel ik).
Verder vind ik de tekst wel goed, maar de aanvullingen van Lot vind ik ook wel goed om erbij te zetten. Dus dat door elkaar en dan wat korter Haha!
Vooral de zin van Lot; 'geen enkel paard wordt verkeersmak geboren' is heel duidelijk en zou erin moeten.

De titel is wel goed, maar er zou nog iets bij moeten. Ik heb erover gedacht, maar ben weinig creatief vandaag Slapen


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 11:34

Ik vind het stukje zo prima!

Misschien 'verkeersproof' in plaats van 'verkeersmak'?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 11:57

oké, ik heb een mailtje gestuurd naar postbus 51 en kreeg binnen 10 minuten antwoord (!!!)

ik heb gevraagd met wie ik contact kon opnemen om een suggestie te doen voor een postbus51 spotje.
Hij schrijft dat dit kan door contact op te nemen met dhr J Meijburg, telnr 070-356 42 35.

Wie voelt zich geroepen???
Ik ben niet zo'n beller, kom niet uit mijn woorden en heb weinig overtuigingskracht aan de telefoon Scheve mond

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 12:06

misschien een goed idee om Laui als actieleider te benoemen, zodat zij kan bepalen wie wat doet, voordat iedereen hetzelfde doet en de belangrijke dingen blijven liggen.
Tenzij Laui niet wil, misschien moet dan iemand anders (ik wil niet Haha! ) de leiding op zich nemen?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 13:35

misschien is het ook een idee om de grote stallen proberen te bereiken, zoals Zangersheide, ofzo. Zo woont iedereen wel in de buurt bij een een grote of bekende stal lijkt me. Hier in de buurt zitten Zoer, O'Lhee, v/d Hof en nog wat meer kleinere, maar redelijk bekende stallen. ik zou er best wel heen willen gaan en het plan voorleggen. Hoe meer bekende namen erachter staan, hoe sterker we staan, lijkt me.
Is dat een idee?

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 13:38

krijg opeens een geniaal idee (vind ik dan Haha! )
We moeten Hennie Huisman hebben. Zijn hart ligt toch zeker bij de paarden, hij is landelijk bekend (en hoe!) en hij weet de kanalen om het landelijk aan te pakken.
Wie woont in de buurt van de Surprise Stallen???

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 14:47

is er een mogelijkheid (door Bart misschien?) om alle bokkers tegelijk dezelfde pb te sturen met de link naar dit topic en een kleine uitleg, want ik denk dat er veel meer willen helpen, maar dit topic over het hoofd zullen zien. Ik kijk namelijk eigenlijk nooit naar de sticky topics Haha!
nu wel, puur omdat je de link in het andere topic had gezet, anders was ik er compleet aan voorbij gegaan.
Of beter nog, boven in de pagina een banner met de titel een-paard-is-geen-fiets-actie ofzo..

ik tel nu trouwens al 19 mensen die mee willen helpen. (daar heb ik de mensen die in 'wij'taal spreken ook bijgeteld, ik ga ervan uit dat zij ook willen helpen)

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 15:36

ik denk net als gail al zei, dat we de brief even 'af' moeten maken (voor zover die nog niet af was) en die rond moeten sturen, aan alle vormen van media.
Er zal toch iemand in nederland zijn, die én het zich aantrekt, én kan helpen?
Wie weet, als het balletje is gaan rollen.....

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-02 16:20

NEEEEEE, geen Frequin. Bah, niemand zal ons serieus nemen als we hem inschakelen.
Liever Hennie Huisman (was tenslotte mijn briljante idee Haha!, dus sta ik er nog steeds achter uiteraard)

Misschien zowieso heel bekend paardrijdend nederland (bedoel dus anky, jos, piet, etc..) de brief mailen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jet, pluklief, SunnyHorse, tienus63 en 42 bezoekers