Ik heb gereden, gelongeerd en ben wezen skieën! + UPDATE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 00:38

nou, je was benieuwd naar mijn reactie, goed, dan krijg je hier mn reactie Extreme duivel

wist niet wat ik me moest voorstellen bij de titel en vooral de laatste woordje.
maargoed, dat heb ik nu ook begrepen.
heb het laatst ook in het echt gezien.
meisje loopt naast de pony in de bak, had er een vriendin opgelaten tot er een paard gek doet aan de kant, gaat hangen aan halster en touw, wat knapt en paardje losbreekt.
pony's in de bak gek, vriendinnetje gleed eraf en het meisje zelf heeft ff een paar meters opde knieen door de bak gemaakt.
je had na de tijd haar rijbroek moeten zien joh Cool .

maar jij hebt je daardoor niet zeer gedaan?
maarre, 2 weken op stal zonder eruit te komen?
tis mijn mening, maar ik vind het niet echt wat.

via de stoel opstappen is eigenlijk ook beter voor het paardje (zn rug en evenwicht).

wat bedoel je trouwens met slaker Verward
slanker?
moest eerst ff heel goed nadenken wat je ermee kon bedoelen.

enne, ik hoop idd dat Propala het ook een stuk rustiger aan gaat doen.
is er wat gebeurt ofzo dat ze zo gek doet?
en gaat ze trouwens nog naar zo'n africhtingsstal oid (dat zou toch eerst gebeuren Verward ) of ga je het toch zelf proberen?

ik heb het trouwens ook andersom meegemaakt.
ging op een paardje proef rijden en die was zo mak als een schaap, maar zat niet goed in haar vel.
nu ze dat wel doet, herkennen ze haar niet weer joh.
ze ziet er veel beter uit, maar ook veel frisser, ook als je daarvoor gewoon hebt gereden.

ik heb er trouwens voor vandaag anderhalve week niet opgezeten, ze is wel gewoon de stal uit, de wei in geweest, maar niet gereden (1 keer gelongeerd met de bedoeling er daarna op te gaan zitten, maar dat is toen niet door gegaan), vandaag heb ik haar dus eerst gelongeerd en daarna gereden, ging super!!! en toen lekker haar haartjes overal bijgewerkt en beentjes afgespoten en gewassen als ook de staart en toen lekker de wei op, rollen natuurlijk als eerste nadat je de andere paardjes begroet hebt.
ze is echt zo'n toverbal, na een tijdje niet gereden te hebben, kan ze zo mak als een schaap zijn, maar het kan ook zijn dat ze de dag ervoor nog flink aan het werk is geweest en de andere dag een totale uitbarsting heeft.
ze heeft trouwens alleen bij de 1e galop gebokt (2 keer aangesprongen maargoed) en op de andere kant ging ze bij het draven haar oren al in de nek doen, dus ik dacht als ik ging aansporen dat ik dan een boksalve zou krijgen.
had al in de gaten dat ze zo vanzelf ook wel in galop zou aanspringen en ff mn stem erbij en zat zo in galop zonder bokkesprong.
was mij ook wel goed, als ze maar in galop ging, niet veel gedaan, was warm en de conditie is dus nou ook niet echt wat.

maar alles bij elkaar toch wel een geslaagde dag, net zoals bij jou.

Succes en veel plezier met je paardjes!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 126 bezoekers