Met paard en wagen de plomp in!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 00:16

dat is schrikken , gelukkig is iedereen incl paardje er zonder al te veel kleerscheuren vanaf gekomen!

tja je weet t nooit met die beestjes
ik heb het ook niet zo op sloten en heb een tijdje geleden ook met pony en wagen in de sloot gelegen

pony hoorde iets rechts achter/naast haar en liep zo zijwaarts links de sloot in , niks en niemand kon der tegen houden

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com



nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 07:47

Gemma schreef:
Naja deze mensen hebben geen overwicht op hun paarden, laten ze over hun heen lopen. Naja en dat werkt dan niet, dus als het paardje 'vroeger' (voordat ze voor de kar stond) naar huis wou, dan mocht het paardje naar huis, en dat is dus op dat stuk waar wij de sloot in gekloot zijn... 200 meter van huis :? Naja dan is het ook wel een beetje eigen schuld maar goed.. Het had ook heel anders af kunnen lopen. Maar twas wel vaag Tong uitsteken

Wij reden zo richting sloot en die man sprong er dus vanaf en ik zat daar zo... Euhm... Huh??... Oooowjha, ik moet eraf springen!!! Whahaha, echt dom gewoon, achteraf hebben we ook wel gelachen, mevrouw bleef eerst in de plomp zitten echt zo te kijken van noujah, mijn man en dat meisje en die jongen die houden zich wel met het paard en de kar bezig en ik blijf wel even hier zitten, echt dom Tong uitsteken

Die vriend van mij had nog wel het linkerleidsel te pakken gekregen maar die vrouw bleef rechts vasthouden en jah, dan haal je niet zoveel uit Verward

tja dat is ook niet echt ,.. uhm ... tja hoe zeg ik dat ...

denk dat ze nog niet besefte dat ze uberhaubt in de sloot lag
ze zal ook wel ff geschrokken zijn / black out gehad hebben

de een handelt in een nood situatie terwijl een ander als verlamd aan de kant staat , en dat weet je pas als je in een situatie gezeten hebt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, bellieee, carin0903, Cjuan, Ellebel, Ilse_C, Inney, Ladypronk, M1994, Mnoonn, MyWishMax, XxMariellexX en 90 bezoekers