eerste keer met leren rijlaarzen en eerste keer naar buiten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

eerste keer met leren rijlaarzen en eerste keer naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 14:13

vandaag weer lekker gereden op roytje.
ik ging dus met mijn leren rijlaarzen, het was echt vreselijk...het deed zo'n pijn, en ik voelde me een totale beginner omdat ik dus het gevoel had dat mijn benen alle kanten op gingen maar dat scheen wel mee te vallen.

nadat ik hem in de bak een beetje moe had gemaakt zijn we naar buiten geweest, het was best druk met allemaal voetballers en kleine kinderen enzo.

hij stapte echt heel snel, ik liet hem maar gewoon, want niets hielp. ik dacht ik ga af en toe(als het te erg wordt)halthouden maar dan ging ie daarna weer net zo hard verder, maar ach.
hij was echt heel erg braaf hij schrok wel af en toe als er ineens een wandelaar van achter een bosje vandaan kwam, daar schrok ik zelf ook van(van de wandelaar he)maar hij ging er niet vandoor ofzo.

ik ben echt trots op mijn mannetje en het gaat allemaal goed komen en ik ben erg blij!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:16

Wat leuk dat het zo goed gaat met je nieuwe paardje!!
Ik wil hem wel een keertje komen bewonderen hoor!!! Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: eerste keer met leren rijlaarzen en eerste keer naar bui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:02

Pluutje schreef:
vandaag weer lekker gereden op roytje.
ik ging dus met mijn leren rijlaarzen, het was echt vreselijk...het deed zo'n pijn, en ik voelde me een totale beginner omdat ik dus het gevoel had dat mijn benen alle kanten op gingen maar dat scheen wel mee te vallen.

Dat hebben de meeste hoor. Maar als je daar doorheen bent, zitten ze heerlijk en wil je niet meer anders! Tong uitsteken

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 20:33

ja, ik zie echt uit naar dat moment...
ik ga er nu even vaak mee rijden zodat ze zo snel mogelijk lekker zitten....nog even doorbijten..