Bart, lees ff berichtje...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 19:50

van Sanderijn, met titel 'heike', en dan onderaan. Er gaan steeds dingen verkeerd met mijn password, doe ik iets fout ofzo?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 19:58

hoi,

bart gaat net uit eten met zijn familie en zal dus pas veel later reageren. Je kunt het eens proberen door van te voren in te loggen. dat staat rechtsbovenaan net boven het kader van het forum

Misschien dat als je eerst inlogt en dan pas iets tikt het beter gaat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 20:13

Mmm... ja, dat heb ik nu gedaan. En dan doe ik 'reactie', en dan krijg ik een scherm waarbij wel weer mijn naam staat ingevuld, maar geen veld met password. Ik ga nu proberen dit berichtje te plaatsen en hoop dat ik nu niet weer Anoniempje ben... *grin*

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 20:15

Ja, nu doet-ie het wel! In ieder geval bedankt voor de tip, ik hou gewoon in de gaten of die laatste link rechtsboven op 'login' of 'logout' staat. Als er 'login' staat, log ik voor de zekerheid nog wel een keertje in...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 20:18

Huh??? Ik had toch ingelogd??? Nu ben ik weer Anoniempje, terwijl ik net 3 minuten geleden heb ingelogd en al een berichtje onder mijn eigen naam heb geplaatst... Hele wondere wereld...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 20:19

Nog een keer proberen, want nu schijn ik toch inderdaad weer Karin te heten... Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 20:21

Hee, nu gaat het weer goed. Anyway, ik wil toch graag iedere keer als ik een berichtje plaats Karin heten... Lachen En ik denk toch dat ik zelf iets fout doe, ook al log ik extra in...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-01 20:56

he ik bedacht me net iets. heb je bij "edit preferences' rechtsbovenaan

Store username in a cookie for 1 year: op 'yes' staan.

enne als je daar iets veranderd ook zorgen dat Board Theme op bokt staat.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-01 22:43

Die 2 dingen stonden bij mij al allebei ingesteld, dus daar kan het volgens mij dan niet aan liggen. Heb toen wel ff ook 'yes' aangevinkt bij weergeven van signature en toen gebeurde weer iets geks: toen ik daarna op OK klikte (dus mijn preferences werden opgeslagen) en ik in een scherm kwam vanwaar ik het forum weer op kon, zag ik rechtsboven staan 'you are currently logged out'... Huh?

Nou breekt m'n klomp echt, zit ik eerst mijn preferences te veranderen, sla ik op, ben ik ineens uitgelogd... Misschien komt het door mijn firewall? Tja, ik noem maar wat...

Er stond trouwens wel bij dat je, om cookies op te slaan, 'cookies enabled' ingesteld moet hebben en misschien heb ik dat niet. Maareh... waar en hoe doe je dat dan, en kan dat ook als je een firewall hebt? Die firewall wil ik niet meer kwijt, die heb ik erop gezet nadat ik was gehackt via icq.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-01 17:16

Vervolg in <a href="http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?topic=115&forum=1&replies=9" target="_blank" target="_new">http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?topic=115&forum=1&replies=9</a>