Tommie Visser op onze manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneBoem

Berichten: 207
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Deventer

Tommie Visser op onze manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 22:06

Tommie Visser was vandaag op onze manege, echt leuk. Hij ging ook nog even op Blue Ocean rijden, zo wat een mooi paard is dat, en alles leek zo makkelijk en hij praatte er ook zo makkelijk over..
Na onze les ging hij mensen met eigen paarden les geven, was echt leuk om naar te kijken. maar mij lerares ging ook rijden dus moest ik even helpen met haar paard invlechten en opzadelen. Maar ik heb nog best veel gezien, hij was heel aardig tegen al die mensen.
Ik had ook wel mee willen rijden met mn verzorgpaard Haha!.. Maar ik wist het niet vantevoren:( en er kan maar 1 paard in de trailer van mn lerares.. niet zo handig natuurlijk..maar kijken was wel heel leuk.. Heel leerzaam..

En ik mocht vandaag ook op een nieuwe pony rijden.. hij was best wel lief.. beetje voorwaarts.. beetje arabieren bloed.. En er was iemand afgevallen omdat ie ging steigeren en de keer daarvoor ging ie ook steigeren ofzo.. maar ik had hem gewoon een beetje vrij gereden en hij was heel lief.. en toen alle paarden op hol sloegen was hij vet rustig.. Haha!



AnneBoem

Berichten: 207
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 13:48

Thnx o0Steffie0o, Ja hij is heel goed.. Maar hij moet nog wel ff oefenen om met Blue Ocean Grand Prix te rijden.. (maar hij zei zelf dat em dat wel ging lukken:D..)

AnneBoem

Berichten: 207
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-04 21:34

Ja hij rijdt echt super goed..En zn paard is ook zow mooi.. echt wow..

AnneBoem

Berichten: 207
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 17:06

Haha.. ja.. maar denk niet dat ie op vrouwen valt Knipoog .. zn vriend was er volgens mij bij Tong uitsteken ... Iemand beweerde dat dat zn vriend was in ieder geval Lachen

AnneBoem

Berichten: 207
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-04 18:28

Thnx... Ja hij geeft dus clinics.. en hij zal wel vaker les geven.. Hij deed het wel heel leuk..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, GoogleAdsense, journee, karelien, Karintich, Miiej en 95 bezoekers