Net buitenrit gehad! ik vond hem een beetje gevaarlijk.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Net buitenrit gehad! ik vond hem een beetje gevaarlijk.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 21:16

Hoi hoi!!
Ik ging om half 5 met de fiets naar de manege. Om kwart voor 5 was ik er. Toen bleek dat we een buitenrit hadden van 1 uur....JIPPIE!!! had ik wel zin in! Ik moest op Orfan een pony van ongeveer 4 jaar en superrrrr lief! De pony's zijn daar bijna allemaal vrij jong. Maar echt kei lief! Ik lekker uitgebreid gepoetst want om half 6 hoefde ik pas te gaan. Om kwart op 5 gaan opzadelen. daarna de bak in en opstappen maar! Het was alsof Orfan wist dat we een buitenrit gingen maken, was een stukkie onrustiger en wilde niet stil blijven staan. Toen gingen we vertrekken. het zou een rustige rit worden met alleen maar stappen en draven, ik had natuurlijk graag gegallopeerd, maar ja stappen en draven is ook wel gezelli en relaxed. Dit keer was de eerste keer na de winter dat de pony's weer een buitenrit gingen maken. Ik had mijn jas uitgedaan, want ik dacht dat ik het wel superwarm zou krijgen van galloperen en draven enz enz...maar ja toen bleek dus toen we uit de bak waren dat ie rustig zou worden....te laat om mijn jas aan te trekken. Had het wel frisjes...brrrr....en kreeg bijna paarse handen van de kou! Mja het ging om het rijden. Toen hoorden we dat ze vooraan riepen: Springen! Bleek dat daar een smal uitgegraven gat zat. Zo rechthoekig ongeveer 20CM dik en het hele pas in de breete. En dan een halve meter diep ofzo. Daar moesten we dus over. Ik vond het maar gevaarlijk hoor! die pony's zien dus echt niet dat daar zo'n gleuf zit! de helft ofzo struikelde er zo met hun hoeven in! zelfde geld valt een paard dan! Die kwamen we ongeveer 2 of 3x tegen. Maar ja verder was het wel heeeeel leuk!! en hardstikke gezellig! vond het jammer toen we terug waren Huilen Huilen en had heel graag gegalopeerd mja...ik kan niet alles hebben.
Toen we naar huis gingen. Moesten we eerst naast zo'n: gehandicaptendorp: Savelberg. Daarna gingen we naast het voetbalveld waar er een boel aan het voetballen waren. Ik en mijn vriendin gingen dus kei hard schreeuwen! hadden we de vorige keer ook gedaan en mijn zus deed toen ook mee...maar deze keer niet....schaamde zich...Toen stonden allemaal die jongens bij het hek naar ons te kijken! en ik schaamde me dood...Ze konden ons dan niet...maar toch.....Toen ben ik maar kei hard en echt als een debieltje vooruit gefietst zodat ze dachten dat ik een gehandicapten was....mijn zus en mijn vriendin bleven normaal fietsen...maa hun zijn beter bekeken..ik gelukkig niet zo!!! Maar was wel superrrr lachen! Moet mijn agressie toch ergens kwijt *LOL*
-xxxx-
Monique


Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-02 23:28

hallo!
Nou, ja dat van dat voetballen kan dan best wel vaag wezen *LOL* maar het was gewoon zo lachen in het kort samengevat: Ik ben als een gehandicapten kei hard naast een voetbalveld gefietst met voetballers ik werd dus super bekeken!!! Maar die voetballers dachten denk ik (hoop ik) dat ik van savelberg kwam want dat is een dorpje waar allemaal gehandicapten wonen. Ik schaamde me namelijk best wel heel erg. En ik ben ook blond (donkerblond dan) Dus het heeft niets met blondjes te maken hoor Pling Maar ik heb in ieder geval wel super gelachen!
hahaha! Knipoog
-xxxx-
monique Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, _RobinA_, Afanaisa91, Celiien, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, nuevo_mien, Rainer, Slmt9, Vagabondo, veerledec, Wopkebrok en 138 bezoekers