Ik blijf twijfelen... zucht...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 17:07

We hebben het hier zaterdag ook over gehad ik begrijp je probleem.

Ik heb ook een dubbel gevoel wat ik alleen niet snap is dat de eigenaren haar voor meer aan andere willen verkopen als hij niet eens door de keuring komt ?? erg vaag. Je bent bang dat ze haar dan laten afkeuren voor de verzekering en dan naar de slacht gaat ?? Helaas is dat de andere mogelijkheid?? Ik weet niet hoe ze verzekerd is maar is het niet mogelijk dat je haar kan overnemen bij afkeuring ?? Zodat ze alsnog ergens de fokkerij in kan. Wel sneu als een paard van 7 jaar op die manier weg moet die op zich goed werk doet zonder problemen.

Jullie lopen nu allemaal te gissen er is nog geen foto gemaakt en er zijn al de nodige speculaties wat het wel of niet kan zijn. Ik zou de gok nemen en maak een foto dat kost niet veel geld. Rij met de trailer naar de kliniek en praat er nog eens over en het liefst alleen jij en Robert (dus niet de eigenaren).
Dan van die bandages kan bij mij ook gebeuren de ene dag heeft hij wel dikke benen (stalbenen) en de andere dag niet. Dat het been slinkt is niet eens een slecht tegen. Door beweging blijft het soepel en wordthet sterker.

Want betreft een nieuw paard. Je wilt een super prestatie paard dus met 3000 euro neem je en gok en dat moet je niet doen. Spaar dan door totdat je genoeg het om een 100% goed paard te kopen.

pfff erg lastig succes met wat je ook beslist.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-02 17:25

Desiree paard is verzekerd dus als ze haar laten afkeuren via de verzekering hoeven ze niet veel te zakken. Maar dat is niet leuke die manier waarop Huilen .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 12:09

Klopt desiree daar zat ik ook aan te denken. Het is alleen wel een erg triest idee ze is nu gezond en loopt goed Verdrietig . Nu maar hopen dat de verzekering het doet het schijnt dat ze daar tegenwoordig wat moeilijker in zijn dan nu.

Kitty weet je al meer Verward .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laurora, Vagabondo en 65 bezoekers