Vandaag een vreemd paard gereden..ikke de held :n

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Vandaag een vreemd paard gereden..ikke de held :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 20:17

Ik heb vandaag op het paard van een vriend gereden...

Ik ik ben altijd al zo'n held, de manegePONY's die kende ik wel een beetje, maar om op een paard te stappen Lachen
Maar eens moet je over naar de paarden, dus ik mocht om te proberen op zijn paard wat rijden...
nou is dat beesje best een heethoofd, schaduwen, druppeltjes dat vind ze allemaal eng Clown

Maar ik heb het toch gedaan, mezelf om laten praten Knipoog .

Hij had eerst gereden, en haar een beetje moeier gemaakt, daarna ik.
Ik heb eerst best lang gestapt om aan haar te wennen, daarna wat korte stukjes gedraafd
PFOE, wat is dat moeilijk, lichtrijden in het tempo van een paard als je altijd op pony's rijd..Het leek net of het mijn eerste les was, sta---zit---sta---zit ipv stazitstazit Haha!

Maar na een tijdje ging dat ook beter, jaa ik ik ging vooruit Schijnheilig Galop hebben we maar niet gewaagd, omdat ik daar toch al niet zo'n held mee ben Bloos

Maar ik heb het overleefd, was best lekker rijden ook, Naomi loopt met heel haar lijf, net als draven zit echt hemels op der Lovers Ze neemt lekker grote stappen, gewoon lekker (als je eraan gewend bent Schijnheilig )

Heel verhaal, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zomaar op zo'n heethoofdig paard ben gestapt, met mijn 1 jaar ervaring op manege pony's *nix tegen manegepony's maar die zijn vaak wat sulliger*

Morgen mag ik weer Haha!

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:13

Leuk joh! Ach, over een tijdje snap je niet meer waar je je nu zo druk over maakte Knipoog

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 20:25

Leuk voor je dat het een leuke ervaring is geweest.Maar de galop is nog fijner hoor.Ik durfde ook in het begin met mijn paardje niet zo goed in galop,maar ja eens moest de eerste keer zijn.En ik moet eerlijk zeggen dat het minder beweegt dan de draf hoor.Veel plezier nog verder.