Drie weken in onzekerheid...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Drie weken in onzekerheid...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 14:24

Dinsdag kwam een medewerker van Emiel Voest bij mij op stal om me te helpen met mijn paard. Hij ging eerst wat grondwerkoefeningen met hem doen en merkte op dat mijn paard wat stijf in de nek is. Toen pakte hij een appel en keek hoe ver mijn paard kon buigen om de appel te pakken. Normaal moet een paard volgens hem tot z'n flank kunnen komen, maar mijn paard redde dat bij lange na niet Scheve mond . Hij raadde me aan om naar Eric Laarakker te gaan om m'n paard na te laten kijken. Hij denkt dat er misschien een wervel verschoven is ofzo. Ik schrok daar best wel van, want ik heb nooit iets gemerkt. Ik heb m'n paard nu 6 maanden en daarvoor is er niet veel met hem gedaan, dus ik dacht dat ik dat stijve met rijden wel op kon lossen. Ik heb meteen de kliniek van Laarakker gebeld en kan pas over drie weken terecht. Echt balen, want ik wil nu gewoon weten of er iets aan de hand is met mijn paard! Ik hoop dat er niets ergs aan de hand is...


Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 16:04

Ik houd jullie op de hoogte!

Jits

Berichten: 1165
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 21:56

Citaat:
dan kan hij weer dik een half jaar omrollen


Het stomme is dat hij wel helemaal kan omrollen.

Ik kan wel eerder bij een gewone DA terecht, maar die hebben vaak (in mijn ervaring) niet veel verstand van rug en wervels e.d. en kunnen ook niet kraken als dat nodig is. Ik moet dus gewoon maar afwachten.

Dacht ik net een rustig stapritje buiten te gaan maken, verliest meneer onderweg ook nog eens zijn voorijzer. Balen! Hopelijk kan de hoefsmid morgen nog komen en anders moet ik tot maandag wachten Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 bezoekers