Ben zo blij, Gelukkig s'nachts weer op stal.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BenI

Berichten: 274
Geregistreerd: 09-02-03

Ben zo blij, Gelukkig s'nachts weer op stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 11:42

*LOL*
Ik ben zo blij, mijn verzorg Fries Siebe mag s'nachts weer op stal.

ter info:
Hij heeft de hele zomer op advies van mijn instructeur s'nachts op stal gestaan omdat hij veels te dik wordt en niet te rijden is dan. Hij is al moe als je hem dan uit het land haalt.

Toen ik eind juli op vakantie ging wilden de eigenaren graag dat hij s'nachts op het land mocht blijven, dan had hij ook vakantie. (hij is door een stalgenootje wel in beweging gehouden). Hij zou 2 dagen voordat ik terugkwam op stal mogen. Helaas, dat mocht niet, hij mocht 2 dagen voor mijn wedstrijd op stal.

Op donderdag heb ik altijd les, en hij had zijn ijzer afgetrapt toen ik terug kwam, dus ik kon niet trainen met hem (had die week op zaterdag wedstrijd). Op donderdag kwam om 13:00 uur de smid. Toen ik om 17:15 op stal kwam, stond meneer nog lekker op stal. En hij liep de sterren van de hemel in de les Cheese! . De wedstrijd ging ook goed 161 en 166 punten *LOL* .

Maar daarna moest hij 's nachts weer het land op. 2 weken me eigen kapot gewerkt, 1 les gereden en het ging voor geen meter. Hij loopt gewoon niet, laat zicht niet los en na 45 minuten werken ben ik te moe om door te rijden Boos! Boos! Verdrietig Verdrietig .

A.s. zondag weer wedstrijd. (we zijn nu na 3 wedstrijden B+4 en ik train hem nu nog geen 4 maanden en het ging super). Kon gisteren wel janken na het rijden Huilen . We waren toen hij nog goed liep bezig met het begrenzen van de buitenschouder. Ik mocht nu hopen dat hij voorwaarts neerwaarts wou.

Dus ik gisteren naar de eigenaar toe, mag hij alsjeblief, alsjeblieft op stal.. Ga dat maar aan mijn vrouw vragen... Verward Dus ik naar zijn vrouw. Mag hij s'nachts weer op stal ???? Waarom??? (nou omdat hij voor geen meter meer loopt, trainen haast niet lukt, hij moe is, dit niet fijn voor hem is, het toch regent enz enz enz.) Nou, oke dan. Maar ehh mag hij s'morgens vroeg wel naar buiten, voordat de anderen naar buiten gaan?? Tuurlijk Schijnheilig

Dus ik ben helemaal blij, en hoop dat hij morgen in de les weer goed loopt, want dan kunnen we nog ff trainen voor de wedstrijd van zondag. Wil tenslotte er nog een paar winstpuntjes bij Bloos Bloos .

OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Edisons, Natascha, tienus63, Vagabondo, wollenmuts en 81 bezoekers