Nu ook mishandeling paard in Groningen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
TamBrav
Berichten: 84
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Emmen

Nu ook mishandeling paard in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 09:03

Ik schrok me kapot toen ik dit nieuws hoorde. Zelfs in het kleine gehucht waar ik woon is nu een paard mishandeld. Dit had ik bij ons in het dorp nooit verwacht. En het komt nu toch wel heel dicht bij. Het volgende stuk vond ik op internet:

Getuigen gezocht mishandeling paard
HOUWERZIJL - De politie zoekt getuigen die iets gezien hebben van de mishandeling van een paard.

Het dier is vermoedelijk gestoken met een scherp voorwerp en heeft een snee tussen de voorpoten opgelopen van zo’n 30 centimeter.

De dierenarts, die het dier heeft onderzocht, is optimistisch over de levenskansen van het paard. De eigenaar van het paard is een 39jarige inwoner van Houwerzijl.



TamBrav
Berichten: 84
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 11:10

Teigetje008 het is ook pas gisteren gebeurd dus het kan kloppen dat je het dit weekend nog niet had gehoord. Echt eng idee hoor dat ze zo dicht bij zijn geweest gelukkig staat mijn paardje s´nachts op stal. Durf haar nu ook echt niet buiten te zetten s´nachts.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Anoukjuuuhh, Fangio, foxytoffee, herous, IASCrawler, IzAw, ladynette_x, Larislaatje, Marcella, Monique1963, santaju, Sourire, tienus63, Wopkebrok, xRaisin, xxx88 en 138 bezoekers