Mijn hulsebos zadel verkocht..JIPPIE!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Mijn hulsebos zadel verkocht..JIPPIE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 09:34

HAH, ik heb mijn hulsebos zadel, van nog maar 2,5 jaar oud verkocht! In plaats daarvoor heb ik nu een Passier zadel gekocht van ook 2,5 jaar oud, dat echt veeeel beter ligt op mijn paard dan mijn 'op maat gemaakte' Hulsebos. Dat was eens, maar nooit weer! Het zadel ging iedere keer scheef liggen of naar voren schuiven. Ook stootte ik sinds de bevalling van mijn zoontje (16 maanden geleden) constant mijn kruis. Boos! Het meisje aan wie ik mijn zadel heb verkocht is er in ieder geval wel blij mee!
Mijn paard bleef erg scheef en wilde niet galloperen, en nu ik een ander zadel heb, heb ik ook een ander paard!! Ik ben echt heel blij!



Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 10:05

Yep, een goedliggend zadel is zoooo belangrijk!
Ik had hulsebos al tig keer bij mijn zadel gehad, maar iedere keer lag het met 1 maand al niet meer goed. Hulsebos zelf gebeld en die zij dat het absoluut niet aan het zadel kon liggen dat mijn paard nu rugklachten kreeg....TUURLIJK< IK BEN GEK! Ben blij dat ik er vanaf ben maar dat het wel goed ligt bij een ander paard...

Eindelijk weer paardijden zonder mezelf totaal stuk te rijden is ook erg prettig!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, knockout1, Mark0919, MarrieLeen en 28 bezoekers