damiro merrie zo goed als gekocht...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

damiro merrie zo goed als gekocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-02 18:29

laatst had ik op FA al een oproepje voor info over Damiro x Wellington x Le Mexico.
maargoed, het ging om een 4jarige merrie die bij ons op stal was gekomen voor de verkoop. Op stal is ze niet heel bijzonder, dikke vacht, beetje slungelig, maar ik heb dr vandaag los gezien, echt Kwijl . Ze kan echt super bewegen, zowel voor als achter en is eigenwijs, maar lief.
Ze is wel zadelmak, maar aangezien ze een paar maanden niks meer heeft gedaan ga ik daar wel even rustig de tijd voor nemen om alles rustig weer op te pakken.

's middags heb ik dr nog even gepoetst en ondanks dat ze niet compleet stil staat en alles vast wil pakken was ze nergens echt van onder de indruk en bleef ze wel relax.

Toen nog 3uur lopen twijfelen en toen kreeg ik ineens allemaal vragen aan mezelf, zo van, kan ik wel een paard zadelmak maken, kan ik dit wel, kan ik dat wel.
Het is wel een risico, ik moet alles zelf betalen, maar ok, dat ga ik aan.

Nu binnenkort even met de eigenaar om de tafel (de jongens bij ons op stal bemiddelen en laten hem zien, maar voor de puntjes op de i moet ik natuurlijk gewoon de eigenaar hebben) en als dat allemaal goed gaat heb ik ineens een paard!!


Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 09:40

tuurlijk hou ik jullie op de hoogte, waarschijnlijk meer dan goed voor jullie is Knipoog

Toch was het wel moeilijk, ik stond haar dan gister te poetsen, maar ze staat in dezelfde stalgang als mijn pony, waar ik echt te groot voor ben. Ik rijd hem wel, maar toch niet meer zoals vroeger. En ze stond dus vlakbij zijn stal, want verder was er geen ruimte. Dan staat die pony daar aandacht te trekken, en dan weer heel demonstratief met zn hoofd achterin de stal. Ik vind het soms toch nog wel erg moeilijk om met een nieuwe bezig te gaan, maargoed, het is voor ons allebei beter en gelukkig hoef ik hem niet te verkopen, aangezien hij officieel van mn moeder is. Zij wil hem gewoon houden, beetje rijden, aandacht geven en lekker in het land enzo.

En dan zo naar stal, kijken of ik nog steeds blij ben dat heb gezegd dat ik de merrie ga kopen Knipoog:D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers