Verkoop paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 16:16

ik heb nog geen eigen pony gehad.. maar ik heb op een manege gereden, egt een top manege was dat... en die moest sluiten.. de paarden moesten waarschijnlijk verkocht worden.. en dat was ook heel sneu.. alleen is het natuurlijk niet te vergelijken met een eigen paard natuurlijk, maar tog.. als je gehecht bent aan een paardje..
maar gelukkig bleven de paarden nog wel,...

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.


Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 19:20

Sharmila schreef:
Dat is niet helemaal waar hoor, vind ik.... Ik denk dat je voor een verzorgpony of een manegepony waar je heel vaak op rijdt net zoveel en hetzelfde voor kan voelen als je eigen paard. Alleen heb je er geen zeggenschap over. Daardoor is het misschien wel anders, maar de liefde niet minder groot. Soms is de liefde misschien wel meer....want op een manege kan je kiezen tussen tientallen paarden en bij je eigen paard kan je meestal maar 1 proefritje maken en daaruit opmaken of hij bij je past of niet... Een eigen paard leer je pas echt kennen als je hem een tijdje hebt. Dus misschien blijkt het na een aantal maanden wel een suffe knol te zijn of misschien wel een veel te grote paniekzaaier.


ik weet het niet.. omdat je meer doorbrengt met je eigen paard dan met een manege paard denk ik dat je juist een betere band hebt.. maar ik kan dat niet weten omdat ik nog geen eigen paard heb gehad Haha!... maar ik weet wel dat je heel erg veel om verzorgpaarden kan geven dat heb ik zelf ook !!

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, anjali, Ann, ComscoreBot, dierenfan, ImkeTarek, Iris_Casper, MarjanB, marjor, nick_en_ik, stal_HD, sunny43, SUSANNEx, Vossy en 124 bezoekers