Jessie terug naar Groningen! (met dank aan bokt!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 17:18

Jantine2"]
(Voor wie het verhaal niet gevolgd heeft: Ik heb Jessie overgenomen van een meisje dat er niet meer goed voor kon zorgen, Jessie hoestte heel erg, liep op drie poten (hoefzweer), zat nog helemaal in wintervacht, kortom drama. Zie ook de onderste vergelijkingsfoto. Het vorige-vorige baasje vond mij via bokt en wou Jessie heeeel graag terug hebben.) Ze liet foto's zien van Jessie in haar jonge jaren, daar schrok ik wel van.....
[/quote]

van een meisje dat er niet goed voor kon zorgen, wat is dat nou voor ge***, ze kon er wel goed voor zorgen en je foto's staan ook wel erg leuk, laat ff een foto van nu zien, jij bent de gene die niet voor een paard kan zorgen, wie haalt een paard nou van de biks af? dat beestje is bot over vel nu!!! een paard heeft biks nodig weetje!!!
ze stond altijd lekker buiten omdat ze zo hoeste en mocht niet meer binnen staan, dat was de enige afspraak die je gemaakt had, en wat doe jij?! meteen binnen zetten, ik vind het erg sneu voor jessie dat hij bij jou is terecht gekomen, je reed d'r gewoon met slof toen ze kreupel was, anders liep ze niet netjes...
tssssss snap niet hoe je dit neer kunt zetten


[quote="Jantine2 schreef:

Ook al weet je dat er geen betere plek is voor dr,


iig niet binnen he?!

I used to have money, now I have a horse..:+:


Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:54

Jantine2 schreef:
Ja inderdaad, ik liet me even gaan. Buiten bokt om gaat dit ook al een tijdje zo en ik plofte ff....


ja, sorry ik had dit via pb moeten doen...
en jantine waarom doe je net alsof je me niet kent Verward

en buiten bokt om gaat dit ook al een tijdje zo? ik heb nog nooit gezeur met jou gehad, maar vond dit echt niet eerlijk...

maar ik zou verder me mond houden Clown

fijn dat jessie naar groningen is OK dan!

I used to have money, now I have a horse..:+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT, Gee, SemrushBot en 151 bezoekers