HELP!! ik zoek heel dringend iemand voor..........

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

HELP!! ik zoek heel dringend iemand voor..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 16:37

ik ben van plan om eer daags een shet aan te schaffen want ik vindt haar echt zelig!! Huilen
zij is net 2,5 ongeveer en komt nog geen uur per dag ze stal uit en er wordt niet op gereden en ze is zo mooi en lief. ze staat zelfs in zo een kleine stand dat zij zelfs haast de kont niet kan keren Boos!
ik kan het niet over me hart verkrijgen en wil haar dus graag kopen!!
er zit alleen 1 maar.... ik heb er dus niet echt alle tijd voor veroniek komt terug per 1 okt en daar heb ik straks me handen vol aan!! Verward
ik zoek dus iemand die haar heel graag wil doen en er de tijd voor heb je kan het gewoon als een eigen paardje beschouwen!
als je maar goed voor de ben OK dan!
tegen een kleine vergoeding want ik heb ook weer niet zo een hele dikke portemonee Bloos
ze kan alleen waarscheinlijk nooit bereden worden want haar achter benen zijn niet helemaal goed maar kan bijvoorbeeld wel een keer gedekt worden (hint)!
ik hoop heel erg dat iemand ons uit de brand kan helpen plek en al heb ik al alleen nu nog iemand anders er bij die er met hart en ziel voor wil gaan!! *LOL*
ik hoor het graag en ook zo snel mogelijk want ben al met de eigennaar een beetje aan het onderhandelen zeg maar!!
dikke kuzzz iris

oja misschien ook wel handig de shet is vos kleurig met blonde manen heb alleen geen foto want heb geen digi sorry daarvoor!!
hoor het graag!!
xxx


Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 22:53

om te beginnen wat een positivie reacties zeg!! Verward
en ze heeft geen kromme benen en ze kan wel een keer gedekt worden.
ik zeg ook niet dat ik het echt doe, tuurlijk is het leuk maar de mogelijk is er. en over dat geld heb het net nog is door gelezen en het staat er wel een beetje krom maar was van middag zo hyper! *LOL*
ik ga er morgen halen heb alles al geregeld.
dat beest verdiend beter en als ik er dat aan kan bieden doe ik dat.
en tuurlijk is het makkerlijker als er iemand mee help maar het is geen 'must'!
en als je de 1 kan helpen doe ik het gewoon tuurlijk kan dat niet allemaal dat zou een gekke huis zijn maar goed.
en over dat poetsen als het winter is weet ik ook dat het niet goed is voor haar weerstand want ze staat toch dag en nacht buiten en een deken vin ik nergens voor nodig die heeft ze ook niet nodig.
het gaat mij er gewoon puur om als iemand het leuk vindt om te doen heel heel graag ik vindt het voor haar beter tuurlijk zal ik geregeld komen dat shetje waar ze bij komt te staan heeft ook een leuk verzorgstertje die is er ook bijna elke dag die kan haar er soms wel bij doen maar niet elke dag.
en er zijn zat meide die iets zoeken maar het niet kunnen vinden dan is het toch ook leuk voor hun???????
vandaar dat ik het hier neer heb gezet en ik weet echt wel wat ik doe!!
het is niet zo maar wat om een beest aan te schaffen en dat weet ik maar al te goed!! Knipoog
het gaat mij er gewoon om dat beest komt ze stal niet uit omdat ie niet aan de verwachtingen doet van ze huidige eigennaar en dat verdient ze niet, geen beest niet! ze moeten gewoon hun beweging en aandacht hebben!!! en dan staat ze ook in zo een kleine stal dat ze zich zelf eerst bijna in 3en moeten vouwen om te keren!
als ik haar een beter huis kan aan bieden doe ik dat!
en als iemand zin heb om ons te helpen graag!!
groetjes

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 23:00

oja en liever iets vrolijker hier word ik depri van
ik doe ook maar me best?!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 23:32

oja en het is geen aan geboren afwijking aan haar benen hoe het precies gebeurd is weet ik nog niet maar daar kom ik wel achter!!
ga nu slapen me ogen leden val dicht

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 09:11

ja dankje wel.
ik zeg ook niet dat ik het doe maar het kan ik weet ook niet precieswat er met die beentjes is maart daar kom ik vsandaag wel achter.

en hoe komen jullie er toch bij dat ze 'kromme' benen heeft???????
dat is niet zo. en tuurlijk kan je niet elke zielig paard helpen maar misschien wel 1 en als het kan doe ik het

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 11:47

dank je wel nienke!!!!
die had ik ff nodig Haha!
xxx

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 22:15

bedankt voor jullie reacties!!
qua geld is het geen probleem tuurlijk is het makkerlijker als je er iemand bij heb en ze zijn schaars vandaar dat ik met dit topic iemand probeer te vinden.
ze staat bij iemand in de tuin met nog een shet en er is dus iedere dag iemand en ik ga er zelf veel heen maar kan er geen uur blijven!
vandaar dat ik iemand zocht die bv meer tijd in kan steken.
en als dat goed gaat met alles enzo beetje bij beetje meer maar de tijd zal dat leren OK dan!

en als ik een beest koop is het bij mij altijd.... tot de dood ons schijdt ik kan het niet over me hart verkrijgen om er dan te verkopen!!
ik heb er wel goed over na gedacht ik wil gewoon het beste voor dat beest! en als ik dan ook iemand plezier kan den om een beestje te verzorgen waarom niet.
qua tijd zal het krab komen maar ze wordt iedere dag gevoerd en de drollen worden op geruimd. ze heeft smurf de andere shet de hele dag om der heen die heeft ook een verzorg meisje. dus aan loop genoeg maar wilde echt iemand voor puk om lekker te kroelen en te wandelen en dergelijke *LOL*

en die achter beentje laat ik van de week naar kijken met lopen zie je niks en ze heeft er geen last van alleen als je er achter staat zie je iets.
maar hoor van de week wel hoe of wat!!

we hebben er nu 3 uurtjes en vindt het geweldig!! Haha! het was meteen dikke mik tussen die twee OK dan!
ik heb haar altijd gezien dat de manen ingevlochten waren en had ze er net uit gehaald........ en een lange gave manen joh net een mine haflinger!!! echt stoer!
ik hoop echt dat ik een leuke meid kan vinden die haar graag zou willen doen!!! het is een schat ik vindt er geweldig Lovers
xxx iris Pling

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 22:18

en dan natuurlijk niet me andere schatje vergeten! dat blijf toch wel mijn nr 1! en bij beide was het liefde op het eerste gezicht heerlijk toch?!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-04 18:42

waarom begint toch iedereen over dat geld?!
en dat beest loopt nu dag en nacht lekker op het land met een in loop stal dus die vermaakt zich wel das anders als je in een box staat 24 uur per dag,toch?

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-04 11:42

ik heb er toch later bij gezet dat het er indedaad een beetje krom stond omdat ik zo hyper was.
het was niet noodzakkelijk maar wel makkelijk en wie vindt dat niet?????
doe niet zo moeilijk heb er nou al en wordt met de dag blijer dat ik er daar weg gehaald heb!

dat beest is helemaal gehersen spoeld!!
z weet niet hoe ze op andere paarden moet reageren ze weet nog geen eens hoe ze paard moet zijn echt niet normaal!!
ik heb zo met er te doen.
ik heb er savonds gehaald en de dag er na was het fout volledig in paniek alles gesloopt moesten we er naar me vriendin brengen omdat het te link was geworden ze hier in te +laten staan nu gaan we alles op knappen. en ze is daar nu iets rutiger aan het worden maar snapt er niks van!!
maar we komen er wel Haha!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 16:15

er staat daar geen prikkel draad
ik hou er wel over op want begin het nu vervelend te vinden om me zelf telkens te verdedigen ik zocht hier mee namelijk een verzorger(st)er
en dat heeft zo geen zin!!!!!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 16:17

en het is toch mijat beestie tn verantwoording???? ik heb er toch gekocht ik vroeg alleen iemand die misschien zin had om doen??
ik word hier zo moe van sorry dat ik het zeg hoor

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 17:03

heb ik al gedaan bedankt voor het advies! Haha!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 14:57

het beentje is geen aangeboren afwijking ik heb er naar laten kijken van de week het konden twee opties zijn.
1 aangeboren afwijking.
2 verwaarlozing.
in geval 1 moeten het twee beentjes zijn en het is er maar 1 dus is duidelijk verwaarlozing dat is ook de rede dat ik haar weg gehaald heb!
wat ben ik blij met die positieve reacties!!! er dus gelukkig meer mensen die er zo over denken OK dan!
en nee hoor heb geen toestemming nodig me ouders wisten het nog geen eens Bloos
ze heeft het nu super naar de zin ze staat lekker dag en nacht op het land met andere shets d'r beentje zal waarscheinlijk nooit helemaal goed komen omdat ze toch al een jaar of 7 is en al uit gegroeid is.
haar hoef been is verkeerd gegroeid. ze staat met haar rechter achter been naar binnen en op de buiten kant.
als ik het heel goed bij hou kan ze misschien over twee jaar heel licht werk voor een karretje doen ofzo maar meer niet.
maar dat maak niet uit ik heb haar gekocht met in me achter hoofd dat ze gewoon nooit wat kan doen
ze zag er op zich ook niet slecht uit toen ik er zag maar als je zo'n beestje goed bekijkt en goed naar ze ogen kijkt weet je genoeg.
ik heb er nog geen moment spijt van gehad!!
ze al aardig op geknapt ze weet nu weer hoe ze paard moet zijn en wat natuurlijk gedrag is voor zover.
toen ik er s'avonds had gehaald wist ze niet wat er over kwam ze heeft heel de boel afgebroken ze is ruim 3 uur aan de gang geweest alles gesloopt gevallen e dat soort rare dingen en niks van die andere shet aan nemen alleen als ze 1 van ons zag was het over want ze was tuurlijk alleen mensen gewend echt zielig.
na twee weken ging het beter ze is elke dag met andere shets samen gezet om een beetje contact te maken de eerste week stond ze helemaal achetr aan te trillen dat ze echt niet wist wie of wat dat waren.
later wel en gaat nu super OK dan!
we komen er wel.
en tuurlijk kan je niet elk paard redden maar als je er 1 kan redden is het voor meer dan genoeg dan doe ik het.
en heb er nu een leuk meisje voor die die beestjes wel wil doen.
het stelt niet veel voor beetje poetsen en wandelen maar ze is gelukkig en dat paard en ik ook mooier kan niet!
toch........

Veronieky
Berichten: 418
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-04 15:01

en lame hartstikke leuk dat je ook een shet heb gekocht
heel veel plezier er mee!!

tegen de tijd dat we uit gefeest waren.... bleek me broertje alweer bijna jarig te zijn!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther_r20, judith_irene, onpaard en 32 bezoekers