Stage op Stal Wennekers :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Stage op Stal Wennekers :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:01

Hallo allemaal!
Vandaag is er eigelijk weinig bijzonders gebeurd, had een toets van hoefverzorging en heb gelukkig het idee dat ie wel goed ging:D
Maar das natuurlijk niet de reden voor mn berichtje!
Vanaf aanstaande maandag ga ik stage lopen bij Stal Wennekers, tegen over het A'damse bos en ik kan niet wachten tot ik mag beginnen!
Na bijna een half jaar in de schoolbanken kan ik eindelijk weer de hele dag bezig zijn met waar ik de rest van het jaar zo hard( blaghum Tong uitsteken ) voor leer: Paardjes:D
Mijn Miss muts, a.k.a. Vicky mag ook mee en als alles goed gaat ( kweenie precies hoe ze is het bos is) Kan ik lekker elke dag gaan rijden met haar!
Wat ook een groot voordeel is is dat ik haar dan weer elke dag zie!
Normaal gesproken woon ik nl doordeweeks in Barneveld i.v.m. mn opleiding( paardenhouderij aan het Groenhorstcollege) en rijd mn zusje mn paard.
Maar nu zie ik haar weer elke dag Haha!:D:D
T is lang geleden dat ik zo blij ben geweest:D
( oh ja , t speelt ook wel btje mee dat mn beste vriend nog 2,5 jr bij mij op school blijft omdat ie HBO gaat doen hier i.p.v. te stoppen nu ie klaar is met MBO:D)
Soms zit alles mee, en soms zit alles tegen, laten we hopen dat t leuk word op Wennekers voor mij en mn peerd en dan mag ik daarna ook nog eens 5 weken stagelopen in Duitsland en gaat ze ook mee:D

Als iemand zijn/haar paard/pony ook op Wennekers heeft staan en dit is n btje een braaf dier met buitenrijden dan zou ik graag de eerste x samen naar buiten gaan, eens zien hoe mijn paard dan is!
Groetjes van een hele hele hele vrolijke Iris
( k mis mn muts wel n btje, gelukkig morgen klaar met school voor 4 mndn:D:D:D)

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:02

nou veel plezier hé ,geniet ervan!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:02

Heel erg bedankt !!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:23

Kijk eens naar jouw boktnaam en dan naar de mijne... kijk eens naar jouw woonplaats en dan naar de mijne... en raad nou eens waar mijn paardjes gestald staan... Haha! *edit* mijn paard is een braaf paard met buiten rijden... Knipoog Althans, dat zegt mijn bijrijdster die vandaag wederom het bos in is geweest.

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:32

heey wat leuk Waar in Kudelstaart woon je ergens? Ik in de nieuwbouw bij de Bilderdammerweg! Mijn paard staat bij Kohle, aan de hoofdweg. Lijkt me erg leuk om n x samen te gaan rijden! zoals je kon lezen is maandag mn eerste dag en misschien zie ik je dan wel! Zoniet, dan pb ik je wel ff!
Alvast bedankt!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:37

Ik woon in de nieuwbouw bij de Bilderdammerweg! Haha! Ik weet niet tot hoe laat je er maandag verwacht te zijn, maar ik ben er op maandag altijd rond 18:00. Mijn hengstje staat in die grote loopstal, hij is het vosje met de 4 hoge witte benen en mijn merrie staat in de ponyloopstallen... als je in de losgooibak zou staan en je kijkt naar de loopstallen dan staat ze in dat middenpad, de 2e stal rechts... aan haar enze zijde staan 2 jaarlinghengstjes en aan haar andere zijde een donkerbruine ruin met shetlandervriendje. Je gaat het vast naar je zin hebben, lekker dat je je paard weer iedere dag kan zien nu joh. OK dan!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:41

Ik ben er waarschijnlijk maar tot 5 uur maar moet even kijken hoe alles gaat lopen, ik ga morgen even bellen over wanneer ik mijn paard kan brengen. Dat gebeurt waarschijnlijk of s ochtends al of anders rond 1 uur.
Maar ik loop er dus de komende maand elke doordeweekse dag en natuurlijk ben ik er ook in het weekend om mn paardje te rijden. Ik zal maandag gelijk uitkijken naar je paardjes!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:42

Ik bedenk net dat het maandag pasen is en ik dus overdag op stal ben... Ik stuur je even een pb'tje.

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:45

Jij bent vast Iris uit 2pa2. Hihi, ik zit ook op het Groenhorst.
In ieder geval veel plezier op stage!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:51

hoi hoi! Dat klopt, dat ben ik!
Ik heb je profiel bekeken en herkende je. Bedankt en jij ook alvast veel plezier met stage

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 14:52

Whaha. Zie dat je hier nog niet zo lang bent op bokt, maar zou wel leuk zijn als je foto's van je paard in je profiel zet! Ben benieuwd!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 14:56

Heb ik inderdaad al geprobeerd, kreeg alleen gelijk ruzie met de computer Verward maar als ik van t weekend thuis ben zal ik eens kijken of we vrede kunnen sluiten.
K kan je wel wat vertellen over dr als je t leuk vind...
Ze is al 17 jr, ik heb dr gekregen van mn vorige stage in belgie( heb je vast al gehoord van Sharon?) t is n donkerbruine Anglo Arabier en ze heeft een ongelooflijke gebruiksaanwijzing maar dat maakt dr juist zo mooi.
Foto's volgen dus z.s.m.

savvie
Berichten: 8
Geregistreerd: 19-08-04
Woonplaats: OOSTERBEEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:07

Georgette schreef:
Jij bent vast Iris uit 2pa2. Hihi, ik zit ook op het Groenhorst.
In ieder geval veel plezier op stage!

hahaha en jij bent georgette uit 2pa2 ik ben elisabeth ui 2pb1 straks 3pb1

Obi
Berichten: 465
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:42

Lekker oud topic...

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:43

Uhmzz, ik dacht al, ik las maandag pasen Verward Oud topic dus Haha!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:49

Oud topic, ik zet een slotje Lachen.