Wie weet hoe het werkt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 21:28

Ik heb mijn paard verkocht !!!!!! snik snik ,,maar nu komt het
De man die hem gekocht heeft schreef mij na een week dat hij niks meer wilde doen .Niet dressuren en vooral wilde hij niks meer springen .Zijn lesgeefster had er geen moeite mee (dressuur) maar zijn springlesgever kan zelf niet rijden (ongeval) dus springen doet ie helmaal niet meer (nog geen kruisje van 50 cm)
Nu heb ik pas gelezen dat als het paard iemand niet past en hij er niet mee kan doen waar hij hem voor gekocht heeft ,hij dit paard gewoon terug kan geven (geld terug natuurlijk ) Maar over wat voor termijn spreken we hier dan (Ik heb hem gisteren precies 6 weken geleden verkocht )Ik weet dat bij stalondeugden dit een termijn is van 6 weken maar of dit voor zoiets geld weet ik niet
Overigens was mijn paard een vreselijke scheet met een super gedrag ,en altijd willen springen .Het ligt dus absoluut aan hem zonder twijfel!!!!!!!
Ik vind het overigens een verschrikking dat hij er niet mee overweg kan en ik heb overwogen om hem terug te nemen maar financieel is dit onmogelijk anders had ik hem zeker niet verkocht


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, Cjuan, IASCrawler, lina1998, MarjanB, pandour4evuh, Rinkex, Roos0605, sterregoud, Zinzi_jewel en 141 bezoekers