Geen Ermelo, wel een erg leuke dag!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:58

jammer dat je er niet was.

Prince gaf een enorme show. Henk trouwens ook haha. Ik weet niet wie de grootste showbal is. Henk of Prince. maar ze kregen enorm aplaus. Gejoel etc. Erg leuk. Hij was enorm trots! en toen gaf ie Prince ook nog een lieve knuffel. Je zag de liefde die die man heeft voor zijn paard. Hij was als enige in zijn rubriek. Maar hij was ruim voldoende. Een eerste premie dus.

Volgens mij rijdt er niemand op die hengst nee. Op de andere Welsh Cobs ook niet. Hij had wel hoefijzers. Ik weet eigenlijk niet of ie betuigd is ofzo. Dacht het wel. Nou ja ik zal het eens vragen. Anja belt me redelijk vaak op en dat is erg gezellig. Wil binnenkort eens op bezoek gaan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:58

is goed. Ik denk dat ze me deze week nog wel beld. ik zal wel vertellen over je...

Groetjes Heike

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Cowgirl83, fnpetter1990, Furst, Heide83, idion, laura_estee, MightyMike, Miriam91, NoorW, Oehlala, Raineri, sberg, shadowstar, Symke, Tvko en 176 bezoekers