Fries

Moderators: Murosch, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 12:35

Ik ben helemaal weg van Friezen. Nou heb ik op dit moment een oudere pony, maar mijn volgende paard wordt absoluut een Fries, alleen heb ik nog nooit op een Fries gereden... Dus kan ik wel heel stoer zeggen dat ik een Fries wil, maar ik moet er natuurlijk wel opgereden hebben. Weet iemand een manege waar een Fries staat en waar ik dus een uurtje zou kunnen rijden? Andere informatie over dit ras zijn ook welkom!

Groetjes

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-01 10:08

Wat leuk, al jullie reacties!! Nou, ik woon in Uithoorn (vlakbij Amstelveen) en mijn pony staat in Langeraar... dat is weer in de buurt van Alphen a/d Rijn. Ik ben sinds kort ook bij bokt.nl te vinden. Ik zit ook veel op de site van hippics.net met een erg gezellig forum. Hier staat alleen nog wat meer informatie. Nee, een gratis paard lijkt me niets... dan vertrouw ik het gewoon niet. En het is voorlopig nog niet aan de orde. Mijn pony is bijna 26!! Maar gaat voorlopig nog wel even mee. Veel rijden doe ik niet. Hooguit 2x in de week een buitenrit met een vriendin en verder af en toe lekker wandelen... Dadelijk mag ze gelukkig weer het land in kan ze zich weer uitleven!!
Groetjes,

Linda Clown

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie