Mijn 2de "echte"buiten ritje gemaakt.(lang)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Mijn 2de "echte"buiten ritje gemaakt.(lang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 22:48

Na de eerste keer een rit van bijna 2 uur gemaakt te hebben heb ik vandaag toch maar echt weer de stoute schoenen aan getrokken en even stoer geweest Knipoog

Sinds een maandje staat Amber even op een andere locatie met vlakbij veel rij gelegenheid.Zal natuurlijk gek zijn als ik daar geen gebruik van maak.Alleen nou was er daar op de skeelerbaan een kermis en 2 party tenten(met heel erg hard muziek).
Iloon na wikken en wegen toch echt dat buitenritje gaan maken aangezien het flink was afgekoeld en weinig dazen te bekennen waren.
Mensen op stal op een eventueel telefoontje voorbereid en zijn zo op stap gegaan.

Eerst moet je een gezellig straatje door waar voor aan een vrachtwagen met trailer staat en natuurlijk voor Amber erg eng en heftig was en is.Flink even door laten lopen niks aan het handje.
Maar die shet die netzo als jou vlekken heeft moet je natuurlijk wel ontwijken,want stel je voor dat ze afgeeft.
Goed en wel er langs gekomen(klapte bijna op zo'n mooi rood wit paaltje maar goed)komen we bij de "bewoonde" wereld(wel geteld 20 huisje in een smal straatje).
Amber zo cool als ze is loopt stoer langs de dure auto afvragend waar haar vriendjes zijn lekker door te stampen.
Totdat ze een trampoline ziet(nee niet in beweging) en ze bijna met haar kont op een mooie mercedes gaat zitten Bloos .
Aangezien ik wel blond ben en niet stom ben ik maar netjes afgestapt(hou niet van rekeningen) en er even gewoon langs gelopen.
Vlak daarna weer opgestapt en madam deed net of er niks aan de hand was Schijnheilig .

Toen eenmaal aan gekomen bij de gewone weg moesten we oversteken wat perfect ging totdat ze besefde dat er wel veel mensen met ijzeren paarden waren en veel die met de benenwagen waren.
Iloon netjes Am de ruimte gegeven en al kijkend naar meneer de politie agent de weg op gedraafd waarop we onze weg richting ruiter pad al snel gevonden hadden.
Daar was madam erg braaf en liet haar goede kant wel even zien tussen al de fietsen,kinderen,politieagenten en natuurlijk ouders.
Kermis deed haar niks,muziek boeide al helemaal niet en liep er lekker boven uit te bleren.Ik kan je zeggen ze valt al op door haar vlekken maar nu waren de meeste ogen echt naar haar gericht puur door het hinneken.

Na even wat mede ruiters gedag te hebben gezegt zijn we lekker aan gaan draven en het volgende pad zijn we in volle galop over gegaan.
Buiten het uitbreken om deed ze dat erg braaf en best hard .
Volgende pad weer een galopje waar ze toch best moe werd en rustig terug ging naar een lekker beheerst drafje.

Op naar huis zal je denken ja dat dacht zij ook.
Ze hoorde de kleine pony terug hinneken en besloot het fietspad wel te nemen.Daar dacht ik wel anders over en zijn lekker wezen boscrossen(en dan ook letterlijk).Weer langs de kermis niks aan het handje en gelijk maar de weg genomen waar we rustig over heen gedraaft waren tot in het beruchte straat je met die kleine huisje.Daar besloot madam dat die mini die er stond wel erg mini was en wel erg lelijk deed tegen haar.En dan te bedenken dat het een auto was en geen pony Haha! .
Maar goed we zijn dat straat je heel door gekomen zonder op de mercedes te gaan zitten en zonder paaltjes mee te nemen.

Dis met andere woorden het was een rit om niet te vergeten waar een heel verhaal achter zit,maar wat toch echt een fijn ritje was.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 23:29

leuk dat je weer buiten hebt gereden!
ik ga morgen ook weer Lachen
maar goed ik geef je paard wel gelijk, natuurlijk geven shetlanders af Tong uitsteken

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 18:59

Ja het was weer een ritje om niet te vergeten.
Ik geef je groot gelijk om weer te gaan,is echt genieten.
En zeker bonte shetlanders geven af.Voor je het weet heeft ze tussen die zwart witte vlekken wel ineens vos kleurige vlekken.

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:29

hahah.. jah.. zo'n buitenritje vergeet je nooit meer.. en ik vind het ook super om nu een buitenrit te maken (alleen die blinzen word ik gek van)

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:18

lekker!!!, ik werd gek van de vliegen

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 21:23

Whaha.. ze kiest ook wel meteen de duurste auto uit om bijna op te gaan zitten! Leuk voor je dat je lekker buiten kunt gaan rijden!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 21:29

Ja van al die insecten wordt je zeker gek,maar zodra het afkoeld neem ik er wel van aangezien ze dan minder zijn.

Ja Maybe ze is duidelijk kieskeurig.Aangezien de auto die er achetr stond een stuk goedkoper was.