heb ik nu niet al genoeg gehad?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 12:27

Naar alle problemen thuis, sommigen weten wel welke,maar daar ga ik nu niet over uitwijden.

heb ik ook problemen bij de paarden.
Zoals bekend denk ik, hebben we ook 2 varkentjes, die samen met de paarden op de wei lopen.
Nu staat er in onze wei, ook een kippenren van de oudijzerhandelaar die daar ook op dat erf rond loopt.

Daar hebben we al een tijdje problemen mee, hij zet de hele doorgang vol met rotzooi, en als je daar wat van zegt wordt ie kwaad.
maar nu heeft hij dus een tijdje geleden een kippenren bij ons in de wei gezet BIJ ons in de WEI!!

daar was ik het al niet mee eens, maar het mocht van mijn pa.
Nu zijn de varkens door gebroken, dat was een paar maaden geleden ook al gebeurt, en dan hebben we de grootste heibel daar.

zoals vandaag weer het geval. De varkens zaten zijn kippenren,en hadden al het voer opgegeten. Nu begon hij toen ik daar aankwam toch uit te schelden ik was een teef,en ik verzorgde niets goed, te weinig eten, was eeb eerste klas dierenmishandelaar. Nou leuk om te horen he?
voor de gene die nu niet meer weet of ik wel goed ben voor mijn dieren moet maar eens op mijn homepage gaan kijken, daar staan ze allemaal op (www.lara.netmenu.nl) als je ze dan gezien hebt mail me dan ff zodat ik weet dat ik wel of niet paarden en dieren verdien.

Ik zei dus heel netjes tegen hem,dat hij dan maar de kippenren moest weg halen, of beter moest afzetten, en dat is toch mijn goed recht of niet?

Toen was ik echt de "ul. Zei hij dat hij de varkens de nek zou omdraaien als dat weer zou gebeuren,en dat hij ze dan los zou laten,en wij liggen heel dicht langs een drukke weg.

hij heeft wel wat vooor de ren gezet, maar daar gaan ze toch weer door heen,. En ik ben niet vanplan die arme dieren weer door zijn gez/k binnen te pakken, dat heb ik de hele winter al moeten doen, ik heb dus een kabel om de poort tgedaan.

maar ik ben nu wel zo ver dat ik tegen mijn pa heb gezegt verkoop er maar, 2 dan gaan we met een paard naar een manege toe, want dit houd ik niet echt langer vol.
bijna iedere dag ben ik bang dat er weer ruzie is,en dat de paarden weer wat hebben uitgevreten.

maar goed, ik hoop dat het nu wel af gelopen is met het geen wat ik nu allemaal heb meegemaakt,
het is nu echt niet meer leuk, ik heb er echt schoon geboeg van.

ps willen julllie allemaal ff kijken op mijn hp, en dan zeggen wat jullie van de dieren vinden,dan weet ik tenminseten waar ik aan toe ben.

groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 13:02

is goed heike,dat zal ik dan zeker doen.
we zijn toen in de barage gekomen maar helaas een balk, wel de snelste tijd.

dit is dus misschien wel de mooiste, maar het is een echte doerak hihi.
thnx voor wat je zei. groetjes lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 15:24

thnx allemaal,
nu weet ik tenminsten dat ik mijn paardjes recht in de ogen kan aan kijken, je wordt er zowaar ook nog onzeker van Lips are sealed


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 16:56

mijn vader houdt hem een beetje de hand boven zijn hoofd,want als hij ons daar gaat weg pesten,dan moeten we er 2 verkopen dat is nou de hele kl'terij.

maar ik heb het metmijn ma erover gehad.
zei zegt gewoon negeren, laat hem maar, we doen nu op alle poorten een slot,en hopen dat het over gaat Verward Scheve mond\

thnx allemaal !!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 21:52

thnx voor jullie reacties, ben nu wel een stuk opgeluchter

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 10:56

van mij mag je vik,

this een echte eikel,kwam ik gisteravond daar op de stal, en liep alleen maar naar beneden om de paarden van de wei te halen, begon ie te zeggen van alles en nog wat.
liep ik dus gewoon door GOED HE??
zei ik dat ik een poedersuikerwijf was een een vuile slet.
wel raar hoor, wil niet eens een vriendje hoe kan ik dan een slet zijn? hihi
maar life goes on
kan er nu wel een beetje om lachen als ik het zo terug lees, en er aan denk hij met zijn Boos! kop.
maar echt leuk is en blijft het niet

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 10:57

hey wat doet de bokt nu, hihih oke geef ze wel gelijkt poedersuikerwijf ook goed hihii
maar dat enne snappen jullie wel he?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 12:58

ach hij doet alles voor de lieve vreden, mijn ma is het er niet mee eens, maar wat kun je, anders als zij er wat van zegt is het weer ruzie,en mijn pa zegt er niets van "gewoon negeren, ach dat zal wel mee vallen" allemaal van dat soort dingen Verward Huilen

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 20:16

LARELOT<

Je weet wat ik heb gezegd, Party!! J is een grote, asociale dronkenlab, als je wat zegt, maak je de problemen alleen maar erger. Negeren meid, Tong uitsteken Tong uitsteken en laat hem maar *ullen, ik weet dat het heeeeeeel moeilijk is, maar negeer hem maar, het is nou eenmaaal een heeeele grote eikel. Overal kettingen om, en desnoods 220 op de omheining haha.

En denk maar zo, wie het laatst lacht lacht het beste. Vork

mam Lips are sealed *LOL* Tong uitsteken Haha!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 22:20

yep dat was mijn ma

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Pellelilly, rien10, Vagabondo en 42 bezoekers