Zo in love met my little pony!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Zo in love met my little pony!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 21:18

Het klikt zo goed tussen Camilla en mij!! Lovers Ben echt nog nooit zo gelukkig geweest.. Lovers
Ik ben 1,5 week ziek geweest dus ook 1,5 niet geweest. Dus ben eigenlijk alleen de eerste week geweest op stal.. heb haar nu 2,5 week op stal staan.
Vandaag voelde ik me wat beter dus ben ik vanmiddag naar stal gegaan.
Die vreetzak stond lekker haar kuil op te eten. Vingers aflikken Vork Ik riep haar, Kameeltje kijkt op.. Ik loop ff verder omdat er 2 nieuwe ponys stonden.. even kijken! Cool Ik loop weer naar Kameel, doe haar stal open en ze schrikt!! Niet normaal!!! Domme muts dat t is! *LOL* Ik laat haar merken dat ik er ben, en vervolgens verdiept ze zich helemaal weer in het eten dat ze schrikt van me! *LOL* *LOL* Lovers
Toen ben ik even gaan lopen over t erf met haar, lekker goed voor de peesjes. Lekker langs de enge hond, de enge machine.. En bij alles liep ze echt achter me aan! Echt van 'ow-ow, eng!! loop maar achter mn baasje aan!!' schatje dat t is! Lovers Toen even los gezet in de buitenbak. Ik bleef staan bij t hek. Had gedacht dat ze wel ff wilde rennen.. Niet dus! Blijft ze mooi bij t hek staan en KNUFFELEN! Niet normaal!!!! Vrijdoosje! Lovers Lovers En kusjes geven!! Echt lief! Ik was zo verliefd!
Daarna heb ik haar een lekkere poetsbeurt gegeven waarbij ze echt stond te genieten!! Met dat lipje zo lekker op mn jas, of op de zweetdeken die over de stal hing.. Lovers Lekker rustig aan opgezadeld en in de buitenbak gelongeert. En ze deed t goed!! Ow ik was zo trots!!!!!!! Lovers Ze werd helemaal nageeflijk en liep zo lekker! Op t begin even laag ingesteld en ook toen ik haar op ging richten deed ze het super! Daarna nog even over het pad van de weg naar de boerderij haar uitgestapt aan de hand, en ook daar was ze super lief!! Ze vond het allemaal wel spannend, ze was er nog nooit geweest.. Maar ze deed echt heel braaf! Lovers
Ik ben zo blij dat ik nu eindelijk de juiste pony heb gevonden! Ze gaat de eerstkomende 4 jaar voor geen goud meer weg! Lovers Lovers En hopelijk daarna ook niet meer.. Lovers


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 07:27

Huh? Akke...????
We hebben Camilla gekocht om in te rijden en de sport in te gaan hoor!?!? Verward


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 21:18

Ow vandaag was ze weer zo lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lovers
Wel lekker ondeugend. Ze wilde de hele tijd mn handschoenen losmaken Clown (dmv de klittenband los trekken met de tandjes Haha! )
Maar ze was weer zo knuffelig! Lovers Toen ik weg ging liep ze mee naar de staldeur en keek ze echt 'laat je mij hier achter?' Lovers ja, t liefst zou ik haar in mn bedje leggen! Lovers Die knuffel!!! Lovers Heb ook even zon 25 min. gereden en t ging zo goed!!!!!!! Ze had alleen totaal geen evenwicht maar verder ging t super en ik reed echt lekker en ze ontspande zich soms een beetje zelfs (op de stukkies waar ze wel evenwicht had) en ging soms echt t bit zoeken.. Lovers

Ennuhm, dorée.. Kameeltje.. Komt omdat iemand van stal me ineens Kamelenboer noemde met mn Camilla > Kameel(a).. Dus eigenlijk heb ik t zelf niet verzonnen! Maar nu heet ze Kameel! Haha! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bente_sat, dierenfan, Dnies90, GoogleAdsense, Maanon_, PetalBot en 6 bezoekers