*zucht* Alweer! + update

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

*zucht* Alweer! + update

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 19:40

Levi is gisteravond uit de wei gesprongen en daarbij op zijn smoel gegaan. Gelukkig mankeert niks, zelfs geen schaafwondje Verward

2 meisjes van de manege waren buiten gaan rijden en kwamen langs de wei waar Levi en Sharon stonden. Levi wilde met de paarden mee dus sprong hij maar over het hek Frusty Lips are sealed
Die meisjes belde de manege (thank god voor de mobieltjes!) dat ze met een halster naar de wei moesten komen omdat Levi los was gebroken. Gelukkig konden ze hem zo pakken en meenemen naar de manege, nu staat hij in een stand Verdrietig
Maarja beter even zo dan dat hij helemaal in gruzelementen lag.

Iemand nog een opfokadres of weiland??? *zucht*
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 07-03-02 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-02 21:11

Anna-jelly hij gaat niet meer in die wei...durf ik niet meer ook al zouden we wat aan die omheining veranderen.

Sjimmy liefst wel in de buurt maar als het niet anders kan mag het ook verder weg zijn, als hij maar veilig buiten kan staan en ik er op kan vertrouwen dat hij goed verzorgd word.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-02 09:45

Ja ik hoorde van iemand dat hij als hengstje ook al slootjes sprong Boos!
Ik denk dus dat hij het wel blijft doen maarja ik kan hem toch niet binnenhouden?? Das zielig Verdrietig Maarja als hij zich straks wel verwond...

Stomme koe is het toch ook Koe

Talent voor springen is leuk maar zo vroeg hoeft het nou ook weer niet Knipoog }>

Eh oplossing heras hekwerk Extreme duivel
Helaas is dat (bijna) nergens te vinden Frusty

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33004
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-02 10:34

Ik heb met Jan erover gepraat...Hij zegt dat ik hem opzich wel in een kudde kan gooien maar dat zou dan ver weg moeten, omdat dat hier niet mogelijk is. Met het risico dat hij er WEER uitspringt en zich straks misschien wel verwond. Als ik hem nu bij mij houd kan ik er straks meer mee, nu is hij nog niet zo loeisterk en makkelijker te overtuigen. En ik heb al eens van dichtbij meegemaakt dat een pony die niet tot zijn derde in de kudde is opgegroeit ook een leuke pony in de omgang en met rijden is geworden. (Shadow)

Levi blijft dus op stal, krijgt binnenkort een box en misschien kan hij zelfs samen in een box met Sharon, maar dat moeten we even bekijken...
Jammer maarja...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dnies90, marte_kandia, OmgiliBot, sterregoud, Vagabondo en 24 bezoekers