Nou dat begint lekker :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Nou dat begint lekker :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 08:39

Ga ik net mijn paarden voeren kom ik binnen zie ik eerst dat Gentle met een ontstoken oog staat. Nou dat valt nog te overzien want ik heb zo'n tubetje liggen voor ontstoken ogen. Dus ik ga verder met voeren en ik kom bij Joey, staat meneer maar op 3 benen en hinkte door zijn stal heen. Scheve mond
Ik heb hem eerst maar even eten gegeven en daarna hinkend mee naar buiten genomen om zijn been onder de slang met koud water te zetten.

Meneertje moest gisteravond zo nodig vechten in de wei en dan komt dit er van Huilen Zijn koot is dik en gevuld met vocht en er zit een schram op zijn been van de klap die hij van een ander heeft gehad. Na het koude water ben ik een klein stukje met hem gaan stappen om te zien of het geen stijfheid was, helaas niet. Ik wilde met hem naar de wei maar onderweg stopte meneer en hij wilde echt niet verder, dat is dus niks voor hem want hij is verzot op de wei Vingers aflikken Dus ik klikte mijn touwtje los, Joey draait zich om en gaat hinkend terug naar de stal. Heb hem toen nog maar even onder het koude water gezet en daarna in zijn stal gedaan met hooi. Ik zal het vandaag even meerdere malen af gaan spuiten, verder nog iemand ideeen waarmee ik hem kan helpen (behalve de VA natuurlijk, als het echt niet gaat vanmiddag bel ik die wel even)

Nou dat word weer leuk vandaag, wat komt er nog meer op mijn pad???

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 15:02

Er zit geen verbetering in, toen ik Lady naar de wei bracht zag ik dat zij ook niet rad loopt. Heb de VA gebeld en hij komt vanmiddag nog langs als het goed is.

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, shadowstar en 81 bezoekers