ode aan de pensionstaleigenaar (paardje gered)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

ode aan de pensionstaleigenaar (paardje gered)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 17:13

Ik was vrijdagavond bij een vriendin van mij video aan het kijken voor we uit zouden gaan. hierna keek ik toen we naar buiten liepen nog even op mijn telefoon. om half 1 s'nachts. ik zag dat ik twee keer gebeld was 1 keer door de pensionstaleigenaar en 1 keer door ons pap. dus ik mijn voicemail afgeluisterd. bleek dat mijn paard koliek had en dat het best erg was en dat de pensionstaleigenaar de dierenarst gebeld had. en ons pap had ook nog ingresproken dat ik snel terug moest bellen.
ik schrok echt ik stond bijna te trillen. dus ik om half 1 s'nachts naar huis gebeld. gelukkig was alles nu weer ok, maar de dierenarst had mijn paardje wel een prik gegeven met iets. verder was zijn temperatuur normaal en had hij ook niet echt last van verstoppingen.
Ik heb in ieder geval erg geluk gehad dat de pensionstal eigenaar goed oplettend was. Hij was bezig namelijk om de paarden buiten te zetten. en de mijn lag in de stal. nou is dat niet zo raar, want ze ligt heel vaak, maar ook toen hij haar overeind gejaargd had ging ze weer liggen, en ze was heel zwaar aan het ademen. Dus toen heeft hij even met haar gestapt, en toen het weer beter leek te gaan heeft hij haar buiten gezet. toen begon ze echter weer met rollen en toen heeft hij de dierenarts gebelt.
mijn ouders zijn er ook nog naar toe geweest. (terwijl ze niets van paarden afweten)

Zo kom ik nooit bij de dierenarst en zo bijna voort elke dag. twee weken geleden ben ik erheen geweest omdat ze verkouden was. en donderdag ben ik geweest omfoto's tre maken van haar ocd (was overrigens prima in orde het si niet waarschijnlijk dat ze daar ooit last van zal krijgen.) en nu de dierenarts omdat ze koliek had. duur maandje dus.
is trouwens wel al de tweede keer dat ze koliek kreeg nadat ik de dag van te voren naar de dierenarts ben geweest. typisch dus.
Ik baal alleen wel dat ik mijn telefoon weer geen bereik had. voor hetzelfde geld had ze dood kunnen zijn en had ik het niet geweten.

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:32

pfff, gelukkig goed afgelopen! Fijn dat de eigenaar van de pensionstal zo goed heeft gereageerd...
En over bereikbaarheid van mobiele telefoons ben ik ook niet te spreken!!!
Groetjes

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 18:50

Super zo'n pensioneigenaar OK dan!
En zo hoort het eigenlijk ook, denk toch wel dat ie een flesje wijn verdiend heeft Knipoog

Nomy_Baby
Berichten: 354
Geregistreerd: 06-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:20

dan schrik je je ook rot, denk je ff lekker uit te gaan! Super pensioneigenaar! OK dan! !!
Gelukkig heeft hij niets ernstigs!
En wat Richtje zegt! flesje wijn/bloemetje (dat laatste is wel erg afegezaagd Tong uitsteken ) is zeker wel op zn plaats!
KiZz... Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 21:15

goed idee ja, ik denk dat ik morgen eens een flesje wijn ga halen ja.

Hercules_

Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:23

Heerlijk wanneer je kan terugvallen op eerlijke en heerlijke pensioneigenaren

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:32

Fijn dat je stalhouder zo goed voor je paard heeft gezorgd, maar zo hoort het uiteindelijk ook vind ik OK dan!! Maar toch verdient hij minstens een flesje wijn ja Knipoog! Heel goed!!

En hoe gaat het nu met je paard? Nergens last meer van hoop ik?

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 21:50

nee ze heeft nu nergens meer last van. heb haar vandaag lekker geborsteld en haar staart gewassen. Ze was ook verkouden dus ik heb twee weken alleen mogen stappen met haar. en morgen mag ik weer beginnen met opbouwen dus ik denk dat ik morgen maar eens lekker ga met longeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:16

pfff dan schrik je echt wel!
gelukkig dat de staleigenaar gelijk de DA heeft gebeld. voor t zelfde geld had ie alleen met dr gestapt...
gelukkig heeft ze nu nergens meer last van...
succes nog met het longeren!

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:24

Oh, dat is toch daar op de schootse dijk die pensionstal?
Gelukkig is het goed afgelopen..
Ga je nog een keer mee buitenrijden? Haha!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-04 21:34

ja is goed hoor wanneer kun je? ik ben morgen vrij en donderdag