NBVR-kampioenschappen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

NBVR-kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 10:25

Oke nu eindelijk mijn verslag...ik was gisteravond kapot, dus vandaar nu pas het verslag:
We zijn 's ochtends op tijd weggegaan en de reis is zonder problemen verlopen.
Ben lekker gaan losrijden. Prakkie liep heel fijn...echt bijna zoals in de les afgelopen vrijdag bij Frenk.
Na een uurtje te hebben losgereden moest ik mijn proef rijden. Ze keek nergens naar, echt zo lekker nuchter wat dat betreft...
Ik had twee grote fouten in mijn proef: met achterwaarts gaan kwam ze met haar hoofd omhoog (teveel spanning bij het hh al) en ze sprong een keer verkeerd aan. Daarintegen gingen mijn keertwendingen beter dan ooit,hadden we vrijdag nog extra tips over gekregen...hihi
Had twee keer 153 en 1 keer 155 punten en daarmee ben ik 8e geworden.. ben erg tevreden. De beste 6 mochten overkampen, dus daar zat ik net niet bij. Er deden er 21 mee, dus nog best goed. En dan te bedenken dat ik eigenllijk L2-kampioenschappen wilde rijden, maar dat mag ik niet meer, omdat ik mijn startkaart heb van de nvdr. Dus zijn we het maar in het M1 gaan proberen. Van de zomer weer lekker in het M1, dan gaan we echt vlammen!!!

Oh ja foto's zijn gemaakt, dus zodra ik die heb, komen ze hier te staan.
En voor alle uitslagen zie www.nbvr.nl onder het kopje actueel.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 10:41

Ik hoorde het gisteren al via Sten maar ja die wilde het alleen maar over voetbal hebben Tong uitsteken Knipoog .

Jammer van die fouten maar ja volgend jaar weer beter en zeker een klasse hoger. Ben heeel erg benieuwd naar Prakkie en de rest van de paardjes dus op naar Almelo Lovers .

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 11:38

Vind het fantastisch hoe je hebt gescoord op de kampioenschappen. Je was toch als reserve gegaan en dan boven gemiddeld uitkomen naast die proff is toch heel erg goed!! Gefeliciteerd.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 12:01

Huh, is het nu al geweest joh, had ik helemaal niet door! Super gedaan meissie! Gefeliciteerd hoor!!!! Haha!

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 12:07

Kreeg net te horen dat ik in het M1 eerste was van ons district, terwijl die bij de districtskampioenschappen allemaal boven mij zaten. Das toc een lekker gevoel!!!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:44

Gefeliciteerd!!!
Ik hoorde het gister al van Dennis...Of Pris eerst, terwijl ik haar computertje vervuilde...
Nou ja doet er niet toe!
Super resultaat!

Enne,
van de zomer ga je toch voor de M2?
Aangezien je op Almelo ook M2 start.

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-02 14:51

Gefeliciteerd.
Maar ik heb even bij de uitslagen gekeken van zowel nbvr als knf en er viel me 1 ding op namelijk dat de punten zo laag waren. Werd er zo streng gejureerd of werd er zo slecht gereden. In iedere rubriek waren er een heel aantal dat beneden de 60% scoorden (zelfs 51%), voor een kampioensrubriek waar de besten van het land meedoen vind ik dit een bedroevend resultaat. Of zie ik dit nu erg zwart?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-02 14:54

Er werd best streng gejureerd, maar er waren ook een paar paarden die extreem laag hadden door schrikken en /of bang zijn.
Sjuimpje: Ik ga de kampioenschappen nog in het M1 starten, maar in Almelo wel M2...als het goed is mag je na de 2e selectie over naar een hogere klasse (heb i uit betrouwbare bronnen, is alleen nog niet zeker)...ff afwachten..

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 00:55

Goed hoor Prakkie, ik vind het een enorme prestatie, te meer omdat je maar net naar Ermelo mocht!
Heb je ze als nog een poepie laten ruiken Haha!

In de Z1 was trouwens wel iemand van ons district kampioen geworden zag ik.
Weet jij al wat meer van de selectie voor de zomerkampioenschappen?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-02 10:17

Ik weet niet of je ook in dezelfde kring als mij zit (ik zit in Kring 5, is oud-beijerland, zuid-beijerland, Ridderkerk, dordrecht, etc), maar als het goed is, is de 1e selectie (=kringselectie) ongeveer half mei. Dat zal voor de rest ook wel rond die tijd zijn. Al ik meer weet laat ik het je weten!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-02 10:19

Gefeliciteerd, erg netjes gedaan! Party!!