gister heerlijk gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-01 11:56

ik zou een buitenrit maken, maar ik was in de buurt van de "manege" dus ik denk, ik kijk even of de bak vrij is. en ja, die was vrij, alleen een meisje ging moonlight nog rijden, maar daar kon ik wel bij. Zaterdag middag, dus allemaal koters daar (6/7/8 jaar oud) DUs die allemaal al van, oohhh die ken ik (die pony dus), maarja wie kent honey niet hier? Dus ik de bak in, zegt annie tegen die kids, let op hoor, hier komt onze anky!!!!, en ik tegen annie, oh, maar ik wilde eigenlijk gaan springen. Oh, zegt annie, hier hebben we onze jenny zoer!!!!!. Afijn, ik in de bak, en honey maakte weer aanstalte op te gaan rollen, dus ggelijk ff een paar tikken, en het was over. Hindernisje neer gezet, en ik rij erop af (khad al flink lopen stoken dat hon zo goed kan springen enzo). Wat denk je? mevrouw weigert, en al die kids ooooohhhhh!!!!!! En annie, en dat zijn 3 strafpunten, helaas!! DUs ik weer een keer, en ze sprong, en balk eraf, weer die kids, oooohhh, en annie, en dat zijn er nog 4, dat zijn we niet gewend van deze combinatie. Dus ik nog een keer, en ja, hij bleef liggen!!! Dus al die kids klappen, en annie, JAAAAHHHH dit zijn we van deze combinatie gewend, en zo ging het verder, balk eraf, kids oooohhhhh, balk blijft liggen, kids klappen!!! Was echt heel leuk. En ik spring weer, en moonlight is net op de hoefslag naast me aan het stappen. Balk valt eraaf, en dat paard begint me toch een rodeo te geven. Meisje viel er dus ook af. Gelukkig had ze niks, maar ik schrok me het apelazerus. Maar verder, vorige keer was ze zo vervelend in de bak, en nu was ze zo braaf!!!, tja, het is gewoon een poepie!!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 12:37

leuk joh!! hoe hoog spring je met hon dan???

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 12:45

leuk die kids he. kan me nog herineren paar jaar geleden. had ik ook een sringles en mijn neefje kwam kijken. t was in de winter erg koud en ponies waren redelijk vrolijk. behalve de mijne tenminste dat dacht ik. dus wij op de volte aandraven. Flash deed gewoon rest sputterde wel wat. geeft ie opeens een bok enja toen lag maleintje ernaast. en mn neefje roept keihard een-nul. zo schattig was jaar of 4 toen denk ik. iedereen moest keihard lachen om m. ze hebben meestal wel de leukste opmerkingen die kleintjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 12:49

haha echt wat voor jou!! jammer dat ik t niet gezien heb.... volgens mij heb ik je nog nooit van een knollie af zien vallen he? komt nog wel! *LOL* *LOL*
xies