Bijrijder moeilijk te vinden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Bijrijder moeilijk te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 17:12

Vaak komen er kinderen bij mijn stal, met de vraag of ze niet een pony mogen verzorgen.
Aangezien mijn ouders een haflinger hebben, die ook graag een maatje wil, is dat geen probleem.
Het probleem is dat (de meeste) niet kunnen rijden, en je ze dus altijd moet helpen. Kan ik net zo goed zelf gaan rijden, scheelt tijd.
Of ze hebben lak aan je regels, zoals bv gewoon je eigen troep opruimen. En omdat ik geen zin heb om jufje te spelen, en de hele dag die kinderen in de gaten te houden stuur ik ze dan maar weg.
Zijn er tegenwoordig dan helemaal geen kinderen meer die zichzelf kunnen redden??? Hun troep opruimen, en netjes met het paardje om kunnen gaan?

Ik had een verzorgster voor die haflinger, maar die heb ik onlangs weg gestuurd. Mijn schoonmoeder had haar nl betrapt op het slaan van mijn haflinger! Ze had haar in de stal zien staan, en ze had mijn hafje een paar keer heel hard op zijn hoofd geslagen!!

Het zou toch zo leuk kunnen zijn, ze mogen alles met d'r doen...

wesly is mijn engeltje



janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 17:28

Ik vind het echt jammer, zulke kinderen verpesten het gewoon voor anderen. Ik gun haar gewoon aan een lief kind, maar goed niemand te vinden.
Ja er zijn wel kinderen, maar die moet je weer begeleiden.
De meesten zeggen ook dat ze kunnen rijden, maar als het hafje dan per ongeluk in de galop springt beginnen ze al te janken.
En altijd dat getrek in de bek, honderd keer kun je zeggen dat dat niet mag....hopeloos

wesly is mijn engeltje

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 12:39

Ik denk dat ik idd maar eens een advertentie ga zetten, we zullen zien wat daar op af komt.
Het heeft ook altijd een nadeel, je weet nooit wat je in huis (stal) haalt. Je kunt er ook niet altijd bij zijn...

wesly is mijn engeltje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Merexa, MirjamRobin, Nannetje7, RenateHidden, rollyjogered, Suliko, turtlelito, Vetra en 30 bezoekers