Ikke = Secretaresse van rijvereniging!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Ikke = Secretaresse van rijvereniging!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 09:39

Gister moest ik startkaarten ophalen bij het bestuur van onze rijvereniging. Op een gegeven moment werd aan mij gevraagd of ik er niets voor voelde om secretaresse van onze vereniging te worden, omdat de huidige secretaresse ermee ophoud. Ikke helemaal vereerd, want ik zit pas anderhalf jaar bij de club en er zijn er -tig die er langer bij zitten en meer binding met onze club hebben. Maar toch werd ik gevraagd!!! Leuk joh, want nu weet ik dadelijk gewoon ongeveer alles wat er bij ons op de club speelt en misschien kan ik nog wat kleine veranderingetjes doorvoeren (vind nl dat iedereen met cap op de les in moet)
12 maart is de eerste vergadering waarbij ik dan aanwezig ben, zpannend hoor!!!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 10:00

Ik denk dat ik wel ga zorgen voor het verstrekken van programmaboekjes en het inschrijven van wedstrijden. Maar dat wordt me denk ik wel duidelijk op 12 maart, als ik mijn eerste vergadering bijwoon.

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 10:38

Oei Katrien,

Ik hoop dat het wel leuk is hoor. en anders doe ik het een jaartje en hou ik ermee op. BTW, wij hebben wel een leuke, kleine club, dus volgens mij zal het niet zo'n problemen opleveren.

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 10:42

Het lijkt me gewoon heel leuk om meer betrokken te zijn bij de vereniging. Het is ook een hele eer dat ze mij vragen (of ze denken, haha, die kunnen we mooi inpalmen, maar dat denk ik niet) en hoop dus echt dat het een succes wordt. Voor de ponyclub steek ik alleen echt geen poot meer uit, die doen dus echt niets voor elkaar....

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-02 10:57

ik werk nu ook 40 uur per week, maar ga binnenkort minderen. Daarbij hebben wij ook nog een eigen zaak en Imker staat thuis dus daar gaan ook de nodige uurtjes in..... maar tot nu toe lukt het nog redelijk en ga ik het gewoon proberen. Ik hoop dat het goed uitpakt.

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bora, criollo_yess, DDDara, DemiSisa, FCSA, Jenn_Mellow, LuckyReining, SannevZ, Schrompeltje en 126 bezoekers