Verfrissend of frustrerend... iemand anders op jouw paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 11:38

Tsja, als mijn instructrice op mijn paard rijdt dan loopt hij heel goed, maar Iones loopt ook bij mij momenteel goed. Ik vind het wel mooi om te zien als mijn paarden goed gereden worden. dan kan ik er eens zelf naar kijken. Als ik erop zit krijg ik geen beeld. Nu heb ik bijvoorbeeld mijn jongste paard Radonja nog nooit onder het zadel gezien en ik ben zo nieuwsgierig naar hoe het er uit ziet. Ik meet mij niet met de mensen die mij lesgeven. Ik verwacht van ze dat ze veel beter kunnne rijden dan ik. Misschien moet jij je ook niet meten met hele goede ruiters Laura, met beide benen op de grond blijven staan en er profijt uit trekken; beseffen dat er meer in je paard zit dan je er tot nu toe uitgehaald hebt, en te proberen doen wat zij doen. Van ze leren.

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 14:43

Ach, er is een tijdje geweest dat iedereen beter op iones kon rijden dan ik zelf! maar nu moeten ze wel heel goed rijden willen ze beter rijden dan ik op iones, want ik ben verbeterd en we zijn naar elkaar toeggegroeid. Iones is een fijn rijpaard, maar wil je hem echt aan het lopen krijgen moet je heel goed kunnen rijden, en als je minder goed kunt rijden moet je hem goed kennen. In mijn geval dus dat laatste.

De hond is de betere mens

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Amber_anne, Dyphusion, Emj_23, Gerdjee, Indy_Mouse_9, IzAw, josien_m_, ladynette_x, Larislaatje, Noukie123, SemrushBot, Sourire, Vagabondo, Wopkebrok, xRaisin en 138 bezoekers