wezen plonzen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

wezen plonzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 20:59

Gisteren ben ik voor het eerst het nieuw geopende "ontdekbos" ingeweest. Dit bos is bijna 20 jaar alleen toegankelijk geweest via de nette ruiterpaden maar sinds kort is het helemaal opengesteld voor wandelaars en ruiters. Reden genoeg om ons een flink uit te gaan leven. Overal crossen waar we voorheen niet mochten komen en het leukste was de plas middenin het bos. We leken wel een stel Pennymeisjes. Zwemmen met de paarden en natuurlijk gillen als je voeten nat worden Bloos Haha! . Toen we flink nat waren zijn we sprongetjes gaan doen. Heerlijk zo'n waterfeestje met 2 pennymeiden op leeftijd. Er hebben daar jaren lang koeien gelopen dus het zag er allemaal netjes uit daar.
Voor de liefhebbers in de buurt van Dorst. Het gaat om het bos waar voorheen de koeien liepen. Die lopen er nu nog maar niet meer alleen rond de plas. Daar kun je nu plonspaarden vinden *LOL*

Niets zo charmant als een paard in her land.



Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 14:23

nou je het zegt, ik heb nog een foto van Uno (het andere paard dat mee was) gemaakt voordat we flink nat werden. Ik zal hem morgen een upoaden.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, schumiegirl en 40 bezoekers