Vlieg en ik achterover geklapt!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 00:03

DANIenVLIEG schreef:
bedankt voor de goede uitleg kim Haha!
bij mij komt het er toch altijd anders uit doen hoe ik het bedoel Haha! Haha!


Dat probleem heb ik nou ook altijd... Scheve mond

Maar goed, om even ontopic te komen... Ik vind het heel knap dat je er weer op bent gestapt na zoiets!! En consequent bent gebleven, ik vind als ik het zo hoor dat hij die klap tussen z'n oren wel verdiende, anders had hij er niks van geleerd en zou hij de volgende keer waarschijnlijk gewoon weer gaan steigeren.

Ik heb gelukkig nog nooit op een steigerend paard gezeten! Zou ik doodeng vinden! Heb wel een eigenwijze pony (of paard, om de ijslander-eigenaren een plezier te doen Tong uitsteken) maar die werkt volgens mij over het algemeen onder het motto "liever lui dan moe" Knipoog. Stilstaan wil hij dan weer niet langer dan een kwartiertje, anders gaat ie zijwaarts en achterwaards. Verward Vooral als er lekker gras in de buurt is. Schijnheilig

Nog veel succes met Vlieg, jullie zullen er vast wel komen samen, als ik 't zo lees! Lachen


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 18:30

Ja, je kan wel altijd lief en aardig blijven, maar dan zal Vlieg denk ik op den duur de baas worden. Tong uitsteken Je kan dat soort gedrag toch beter afstraffen, ik vind het iig goed gehandeld!!

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:53

DANIenVLIEG schreef:
ja ik vind NH wel leuk, maar hij moet gewoon leuisteren.
eht is echt niet alleen pijn hoor, miss een heel klein beetje.
maar hij bijt en alles en je merkt dat ie gewoon irri is.


Ik denk ook dat lief doen niet werkt op zo'n moment... Hij doet toch ook niet lief tegen jou? Ik weet niet in hoeverre het komt door pijn maar volgens mij had je al geschreven dat hij hiervoor ook al een dominantieprobleempje had. Knipoog Ik heb een schat van een beest maar hij kan soms ineens zo'n koppige bui hebben, het nageven heeft hij bijv nog niet door en dan is het soms ook echt even ruzie in de les hoor... Ik denk dat niet alles op te lossen valt door middel van lief en vertrouwen enzo, sommige dingen moeten even streng worden afgeleerd zodat ze het 'weten', zeg maar.

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:33

Ik denk dat je het uiteindelijk vooral via je eigen 'methode' moet doen en wat bij jou goed voelt. Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers