Wat is het bos op de Veluwe toch leuk.............

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 12:02

Waar heb je gereden op de veluwe? Lachen Ik ben daar een keer 'verdwaald', ik wist dat ik dichtbij Beekbergen was en toen moest ik het gaan vragen aan wandelaars. Bloos Maar ondertussen raak ik nooit meer verdwaald, ik ga bijna elke dag, dus kom uiteindelijk wel weer ergens uit waar ik het ken. Haha!

Ik zorg meestal wel dat ik flink de tijd heb, zodat ik niet op tijd voor het eten of donker thuis moet zijn. Maarja, ik hou dan ook heel erg van bosritten Haha!.

Wel leuk dat je het zo leuk hebt gehad!! En haha, tja, sommige mensen denken dat ze de weg beter kennen dan ze echt doen. Haha! Ik moet tegenwoordig verplicht een mobiel mee van m'n ouders, omdat ik zo vaak zo lang wegblijf... Scheve mond Is een harde taak hoor, ik vergeet dat soort dingen nl altijd. Schijnheilig

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:07

Hmm da's toch nog wel een flink end van me weg, anders had ik graag een keer willen verdwalen hoor Schijnheilig

Haha... Zielig hoor. Tong uitsteken Veel plezier met rijden vanavond. Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie