vanity(00seven)word grote meid,babyharen eraf.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

vanity(00seven)word grote meid,babyharen eraf.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:10

Ja vandaag moest het maar eens gebeuren,het regende te hard om in de bak met haar te spelen,dus maar flinke poets/knip en snij beurt gegeven }>

Ze had inmiddels manen tot op haar schouders,en hoewel dat best wat leuks heeft,werd het tijd voor een grote beurt,want ze is inmiddels de 2 al weer gepasseerd.
Dus lekker gerost en geboend,oortjes geknipt(waar ze t niet erg mee eens was Rolleyes )en toen haar haarbos...

Hup nieuw mesje erin,even 2x slikken en beginnen maar,binnen 10 minuten was het eraf,en moet zeggen stukken beter!!
Ze stond me aan te kijken van waar zijn we nou helemaal mee bezig Blond maar was erg braaf. Lovers

Inmiddels was het weer opgeknapt,dus ook maar even aan 'het werk' gezet ~~}>
Voor het eerst sjabrak onder de longeersingel(die heeft ze al iets van 4 of 5 x omgehad in bak),peesjes om,hooffdstelletje in,en hup naar de bak zonder enige aarzeling,knappe meid. Pling

Ik bereidde me voor op rodeo,maar nee hoor,ging dus lekker bakrand gras lopen knabbelen Vork dus zweepje erachter en daar ging ze,op paar enkele bokjes en steigerpoginkjes na super braaf!

dus na 10 min weer naar binnen,alles er af,vliegnedekentje erop voor morgen en lekker sportbrok en sportmuesli als toetje(voor haar was het ten slotte heel wat he Knipoog )

Volgende week weer eens proberen.

Hopelijk nog keer voor en na foto's van haar manenbos Cool

Z1+4


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-04 22:18

ja goed plan mir!idd voor heb je al,nu na nog. *LOL* vind het echt een heel verschil,veel volwassener.

Z1+4


paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 21:22

Haha!

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-04 22:41

euh ik hoop dit weekend hangt even van mijn prof fotograaf mirrie af,hint hint

Z1+4

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-04 08:47

ach guttie mijn mutsie weer Ach gut haar buik is ook veel minder dik nu,alles komt goed in verhouding,dus dames nog even geduld,stekenw e haar ook nog wel even in een witte outfit met bandages,zal ze leuk vinden voor eerste keer,gaat ze wel showen hehe Haha!

Z1+4


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, amaniblauw, FemkeRoosje, Groetje, herous, Jet, M1994, MiVita, nafkedemi, onpaard, vilheide en 109 bezoekers