heb pijpkousen gekocht

Moderators: Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 20:22

Mooi hee!! Let alleen goed op dat ze geen wondje krijgt in de kootholte, of onder de knie. Bij halthouden kunnen ze goed passen, maar je moet goed opletten dat ze nergens in snijden als ze haar beentje buigt, zoals bij het werken dus. Phoebe had de Eskadronpijpkousjes met lamsbontvoering en die leken perfect te zitten, maar na een paar keer gebruiken bleek het dus zwaar kl*** te zitten! Ik heb nu bij de ruitersportzaak een zoekactie openstaan naar 3-1 peesjes, ivm het springen, en naar springschoenen, of een combinatie...

Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 22:29

Harold Zoet...daar zijn we nog wezen kijken voor een Welshje!! Goeie tip, niet aan gedacht! Ik ga hem eens even bellen, want ik word stapelgek van het zoeken naar goede spullen voor die kleine.
We hebben trouwens eindelijk een wagentje voor haar gevonden, ik ben het nu aan het opknappen (concourswagentje)...leuk om te doen. En zondag gaan we met haar oefenen tussen twee lijnen, samen met iemand die er ervaring mee heeft. Ik ben benieuwd hoe ze het straks doet, die kleine donder!!!

Groetjes Suzanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie