de hengst Mytens voor Mytens1

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 13:24

Dank je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Echt goed van je !!!!!!!!!!!!!!!!!!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 13:32

Nou Stef, Mytens = Mytens. mensen schrijven de naam van deze hengst weleens als Mythens maar ze bedoelen de zelfde.

Hier een foto van mijn mytens, Peter Pan (zo heet hij voorlopig, heb nog geen leuke naam verzonnen, iemand ideetjes, moet met een P beginnen). nu is hij bijna 4 maar hier was hij nog een veulentje(ps. ik ben dat niet op de foto):

[img]../upload/236/mytensxdarwin.01.jpg[/img]
[img]../upload/236/peterpan.jpg[/img]

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/poesje.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-04-24 14:33 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 14:02

Hoi prisca, nee het is een bruintje met een blesje en linksvoor 1 witvoetje. Hij heeft trouwens wel een staart met lichte stukjes er doorheen.
Nou kijk naar zijn koppie (die is trouwens nog net zo) en bedenk er een naam bij.
Petit cheval???
Peter Pan?

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 14:33

Pas de deux ???

Pass partout ??? (leuke naam voor een nakomeling van partout)

Palysander

Piaf

Passage

Pisang Ambon (of hoe jedat ook schrijft, blond geboren vandaar)

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 18:29

Hoi Madelein,
Ik wist al hoe Mytens in het echt was want toen Mytens bij de dierenarts MareƩ stond in Honselerdijk. Toen heeft Melissa Schalke (ook bekend als fotograaf) de volbloed hengst Mytens verzorgt . En ook..........de moeder van mijn paard. het schijnt dat de moeder van mijn paard (Darwin x Usselo x Gag)(Deze Gag merrie is trouwens ook de moeder van het springpaard Finesse van Emile Hendriks) eerst 2x via KI is bevrucht door de dressuurhengst Silvano N maar dat pakte niet en op dat moment stond de hengst mytens bij ze op stal en toen hebben ze die gebruikt en dat pakte wel in 1 x. En op de foto zie je ook Melissa Schalke bij mijn paard/veulen zitten. Ze heeft hem dus ook even verzorgd net als zijn moeder, vader tante. Wat is de wereld toch klein !

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:41

Hoi Madelien,

Melissa Schalke hielp bij de fam. Maree en reed daar ook paarden, ze heeft ook eventjes op mytens gereden (thuis in training gehouden). Maree uit Honselerdijk staat ter boek als de fokker van mijn paard op zijn papier samen met nog iemand, M. A. V. Maurice uit Homburg . Mijn paard komt uit een Darwin x Usselo x Gag merrie. deze Gag merrie is ook de moeder van Finesse van Emile hendriks. Deze merrie van Darwin, Baressa was/is ook in eigendom van de fam. Maree. En ze hadden/hebben nog meer merries uit deze merrie lijn. Melissa Schalke is fotograaf en ik vroeg een keer op horses om info van mytens en die gaf zij mij en toen kwamen we erachter dat zij mytens en de moeder en mijn paard als veulentje heeft verzorgd. Zij is dat ook op de foto bij mijn paard als veulen.
Mytens stond toevallig bij Maree ter dekking ofzo in die tijd en toen het niet lukte op de Darwin merrie door Silvano te laten dekken hebben ze Mytens gebruikt en dat pakte wel.
En mijn paardje is een chique, bruine ruin. linksvoor 1 witvoetje en een smalblesje. Hij heeft 3 superruime gangen en kan ook heel goed springen. Hij is mooi langgelijnd met en mooie langgelijnde hals en een chique koppie. Hij is echt super lief, 100% verkeersmak en ik fiets ook weleens met hem aan het halster langs de weg, je kan er zonder zadel op zitten etc.. Hij vindt alles leuk. Het is een lief paard maar ook een talentvol paard. Met rijden loopt hij makkelijk en constant aan de teugel en doet al de dressuuroefeningen voor het M1 en springen vindt hij ook helemaal toppie en maakt ook zelden een fout en met de hoogte zit hij ook niet. Ik rijd daarom ook niet veel in de bak maar langs de weg omdat het anders veelste snel gaat. Ik zou hem dit jaar gaan starten maar ivm MKZ is dit nog nietgebeurd.

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-04-26 10:43 ]</font>

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 10:00

Dit is de moeder van mijn paard:
Keressa v. Darwin x Benessa v. Usselo x Venessa v. Gag x Rebecca v. Gondelier.

[img]../upload/236/Darwin_x_Usselo_x_Gag.jpg[/img]

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 10:03

En dit is de volbloed hengst mytens onder het zadel bij Melissa Schalke:

[img]../upload/236/Mytens-ik.02.jpg[/img]
[img]../upload/236/Mytens-ik.jpg[/img]

En deze foto's heeft Melissa gemaakt van de hengst mytens:
[img]../upload/236/mytensfolderhals.jpg[/img]
[img]../upload/236/mytensfoldervoor.jpg[/img]
[img]../upload/236/mytens2.jpg[/img]

En dit is ook een merrie uit de zelfde moederlijn als mijn paard, dit is overigens een volle zus van Finesse van Emile Hendriks;
Garessa v. Voltaire x Venessa v. Gag
[img]../upload/236/Garesse(VoltairexGagxx).jpg[/img]

En dit is: Finessevan Emile hendriks v. Voltaire x Vanessa v. Gag

[img]../upload/236/finesse_op_oxer.jpg[/img]
_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-04-26 11:34 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jenn_Mellow, Vagabondo en 41 bezoekers