Project Lucky - wie doet er mee??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:15

We hadden het eigenlijk nog even geheim willen houden,maar dat is niet gelukt.
We hebben het plan opgevat om met zoveel mogelijk mensen Lucky en Lonneke te helpen.

De vraag is: wie willen er nog meer meedoen?
We kunnen dan gezamelijk iets doen, maar als je liever zelf iets doet/stuurt is dat natuurlijk ook prima.

Lov en Stef


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:36

In concreto:

Geld/spullen inzamelen op 1 centraal punt.
Van de opbrengst het 'Lucky hulp pakket' samenstellen. Zelf heb ik dus niks over dat geschikt is voor een a-pony, maar ik stort dus geld. We kopen dan dus de spulletjes voor Lucky, haar eigen schabrak, haar eigen halstertouwtje, haar eigen borteltjes. nieuwe sponzen voor Lon, flesje Hydrocortiderm (voor de volgende keer), zakje snoepies, tube acederm. Noem maar op...
Eerst vinden we een vrijwilliger die tijd heeft om het allemaal te kopen, in een doosje te stoppen en naar het postkantoor te brengen.
Dat is het concreet.
Lucky zou dan eigenlijk voortaan 'Lucky Bokker'moeten heten, hihi, als paarden konden typen......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:53

Wow, Lielle, toppie, als jij daar tijd en gelegenheid voor hebt, WOW.
Wil jij dan ook de geldelijke bijdragen ontvangen??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 23:58

Tja Vik, inderdaad je hebt het verklapt, maar dat geeft niet hoor; ik ben alleen maar blij dat stef en ik niet de enigen waren die wat bedacht hadden.

Wat het plan betreft, het klopt dat stef het meeste contact heeft met lon. Maar, stef heeft net een nieuwe baan (JOEHOEPIEHIE) en misschien daardoor iets minder tijd om alles aan elkaar te organiseren. Vandaar dat ik het fijn vond dat Lielle het aanbood.

Lon heeft mij inmiddels een PB gestuurd met info over wat zij nu het beste kan gebruiken, dat zijn voornamelijk apotheek dingen en vooral zaken voor de verzorging nu.
Zelf dacht ik ook aan iets leuks wat niet iets met 'ziekte' te maken heeft om het allemaal wat vrolijker te maken, tja zo ben ik. Maar Lon heeft gezegd wat ze wil dus dat is mooi.

Dus:
we weten wat we nodig hebben en we weten wie er mee doen.
Vraag 1: wanneer is de Efteling?
Vraag 2: is dat het handigst?
Zo ja: dan doen we het zo en neemt iedereen daar mee naar toe wat ie heeft liggen en wat ie kan missen, de gebruikte spullen zeg maar.

Als dat nog te ver weg is qua tijd, dan moeten we even beslissen wie wat gaat doen. Zelf heb ik niet zo veel tijd, maar om ruzie te voorkomen wil ik ook wel alles regelen hoor, geeft niks.
Stef heeft het in eerste instantie wel aangeboden en Lielle daarna. 50-50? Idee?
Ik zal zo ff een samenvatting maken van al jullie berichten en dan zet ik een lijst neer van wat we allemaal wel en niet gaan kopen en sturen.
Tot zo!
PS: jullie zijn allemaal vreselijk lief!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 165 bezoekers