Toch maar aan de slof....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Toch maar aan de slof....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 21:56

Vandaag was ik aan het rijden. Mijn paard staat op de stal van mijn instructrice. Dus zij kon het weer niet laten om even advies te geven toen ik bezig was met mijn eigenwijze Juniortje }>
Hij wil gewoon niet goed rond worden in de hals. Mijn instructrice noemt het zo: het lijkt wel of hij een bezemsteel heeft ingeslikt! Knipoog
Dus zij zegt dat ik toch maar eens de slofteugel proberen moest. Dat heb ik n.l nog nooit gebruikt.
Ik moest zelf ook wel wennen, maar het ging best goed. Na een tijdje ging die lopen en werd hij mooi rond!!! Lovers
Hij zit nu echt in zo' n vervelende fase waar hij even door moet, en ik ook. Ik rijdt dus nog even door met de slof voor een paar dagen, en dan zullen we wel weer zien.

Ik was wel heel blij dat het zo goed ging, want soms wordt ik er depressief van Haha!
Misschien is er nog hoop.... Schijnheilig



Groetjes!!!!



Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 18:51

Ik heb inderdaad een puberale 5 jarige, van 1.75 m. Ik rijdt zeker niet altijd met slof, heb ik ook nog niet eerder bij dit paard gedaan. Nu 3 x met slof gereden. Hij heeft een enorme lange hals en wordt heel erg sterk en stoer als hij dus korter moet worden in zijn lijf.
Met slof heb ik toch iets meer te vertellen...
Mijn paard staat op een pensionstal bij mij instructrice, en ze ziet me dus altijd rijden. Mocht het niet goed gaan, dan zal ze me zeker voorzien van deskundig commentaar.... }>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, b000tje, carin0903, Cjuan, dazai, MaanNaam, Sababber, Talishe, Zinzi_jewel en 98 bezoekers