Mirage in Lunteren: the story continues

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Mirage in Lunteren: the story continues

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 19:56

Na de vlekkeloze reis naar Lunteren gisteren, was vandaag de dag voor onze eerste echte buitenrit! Ik had met Jurga afgesproken op een centraal punt, waar ik wel alleen moest zien te komen. Gelukkig was Jurga iets te vroeg Knipoog , dus die is nog een extra stuk mijn kant opgekomen. Mirage vond het in haar eentje drie keer niks, maar toen Jurga eenmaal in beeld was ging het stukken beter. Ze maakte even een rondedansje toen een vrachtwagentje iets te hard naar haar zin voorbij kwam, en ze stond af en toe een beetje te springen, maar verder was ze superbraaf!
Eenmaal in de natuur vond ze het helemaal werelds en ging ze zelfs lekker ontspannen! OK dan! De twee dames samen ging heel goed, en Jurga is wat mij betreft geslaagd als buffer Tong uitsteken
We zijn ook nog even langs Jurga's huis gereden, alwaar Sypheron wat fotootjes heeft gemaakt (zie topic bij ITP) en ook hebben we het zandgat opgegaloppeerd, wat ik al "kende" van de Lunterenritfoto's en nu dus ook echt!!
Al met al wat mij betreft een supergeslaagd dagje en ik ben héél trots op mijn stoere dame!! Lovers
Jurga, nogmaals bedankt! OK dan!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:56

leuk dat alles zo goed gaat met jouw bonte p..aardje Tong uitsteken je zult zien dat het dressuurrijden straks ook veel fijner gaat na deze bos- en duinritten!! veel plezier nog!
Laatst bijgewerkt door rhijnauwen op 11-07-04 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:00

Geen dank hoor, ben altijd al blij als iemand het naar zijn zin gehad heeft Haha!. Jur was ook wel extreem braaf vandaag .

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 21:28

Jurga schreef:
Geen dank hoor, ben altijd al blij als iemand het naar zijn zin gehad heeft Haha!. Jur was ook wel extreem braaf vandaag .

Jur was zeker braaf Volgens mij vond ze Mirage wel lief Lovers (en terecht Haha! )

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:46

Wauw Marianne, dt klinkt super joh! Ik hoop voor je dat je deze week een beetje lekker weer krijgt

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:44

x
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 23:13

janna schreef:
Jurga te VROEG??????? Jee zeg. Hoe is het mogelijk. Ik kwam nl op stal, en toen had ze het zadel er al op liggen. Toen ik klaar was met borstelen en longeren, ging ze net weg. En dan nog te vroeg komen??
Maarre, mooi he, Lunteren!

Tja, ze dacht dat we om half twee hadden afgesproken i.p.v. twee uur... dus dan krijg je dat! Tong uitsteken Was ik alleen maar héél blij om, want daardoor hoefde ik maar een heel klein stukje alleen! (dat vond Mirage namelijk minder gaaf Bloos! )
En ja, de omgeving is echt geweldig!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:24

wooooooooooowwwwwww zeg, wat leuk voor jullie samen zeg !!!! Geweldig om dit te lezen

zelfs galopje.........toe maar OK dan!
was ze braaf in de galop ? als ze hier 'ns naar buiten ging met iemand anders was ze in de galop niet echt te houden....maar ja, ook nog een stuk jonger natuurlijk...

echt helemaal toppie joh !!!

veel plezier nog deze week !!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 08:58

zie je wel dat jouw opvoeding richting Mirage vruchten begint af te werpen! super! OK dan! nu maar hopen dat het weer een beetje meewerkt de rest van de week!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 09:38

IngridM schreef:
wooooooooooowwwwwww zeg, wat leuk voor jullie samen zeg !!!! Geweldig om dit te lezen

zelfs galopje.........toe maar OK dan!
was ze braaf in de galop ? als ze hier 'ns naar buiten ging met iemand anders was ze in de galop niet echt te houden....maar ja, ook nog een stuk jonger natuurlijk...

echt helemaal toppie joh !!!

veel plezier nog deze week !!!


Thanks! Ja, ze was (relatief) superbraaf Knipoog Er zit wel duidelijk een turboknopje op, maar de kont van Jurga was een goeie buffer

EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:02

Zijn jullie toevallig ook nog langs het crossterrein in Lunteren gereden? Had daar gister crosstraining met vele anderen. Er kwamen in ieder geval veel passerende paarden langs en een 4-span friesen (vind ik altijd een mooi gezicht).

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 20:30

EmMetjes schreef:
Zijn jullie toevallig ook nog langs het crossterrein in Lunteren gereden? Had daar gister crosstraining met vele anderen. Er kwamen in ieder geval veel passerende paarden langs en een 4-span friesen (vind ik altijd een mooi gezicht).


Nee, ik geloof niet dat we daar zijn geweest.

Om in hetzelfde topic maar even verder te gaan: vandaag lekker Mirage gereden in de buitenbak op haar logeeradres. Ze was opvallend braaf! Volgens mij vindt ze na gisteren niets meer spannend Cool Ik heb heerlijk gereden en haar na afloop lekker gewassen op de poetsplaats met warm water *LOL* Het wordt echt een verwend krengetje! Morgen nog een keertje rijden en dan heeft ze woensdag een dagje vrij. Mag ze zich lekker uitleven in haar eigen stukje weiland. Ik heb een blij paardje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 20:45

dat klinkt echt heerlijk! morgen weer lekker naar buiten? die turboknop van Mirage ken ik nog wel, die ging op de eerste rit buiten zo onverwacht aan en uit dat ik ernaast lag Haha! (he IngridM Haha!)

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 21:04

Gaaf zeg, dat je nou eindelijk met haar naar buiten bent geweest! Het komt nog eens helemaal goed met jullie! OK dan!
En als jullie dit vaker gaan doen, vind je die rem vast ook nog wel... Knipoog

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 23:17

Fijn dat het zo goed gaat en idd dat turboknopje heeft ze er altijd al opgehad! Wat een power had die toch zeg!!!
*LOL* (en nu schijnbaar nog steeds) Schijnheilig