Ponykamp!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kelly_oud

Berichten: 197
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Leiden,,

Ponykamp!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 19:04

Heey allemaal,

Ik kom net terug van ponykamp en het was onwijs gaaf!Ik ging met mijn manege mee waar ik elke dinsdag les heb.We gingen van 3 juli tot 9 juli.
We gingen naar het plaatsje Grolloo in Drenthe.Waar we in Grolloo waren heet Boerhaarshoeve.Het was onwijs gaaf en we hebben mooie buitenritten gemaakt.Meestal gaan we 2x naar hetzelfde ponykamp maar dit was de 1ste keer in Grolloo maar we gaan er niet voor de 2de keer heen .Het lag niet aan de omgeving ofzo Haha! want de omgeving is super mooi!!!Maar we zaten bij de eigenaar die beetje een zeur was zoals:

- 11 uur stil
- geen bedden verplaatsen
- buiten niet afwassen
- niet drinken in de kamers
- en kamers schoonmaken en als wat kapot is ofzo 80 euro betalen enz

Zo ging het bijna de hele week dus ze waren veel te streng Verdrietig
Maar we sloegen ons erdoorheen Ach gut en werd het nog een leuke week met buitenritten en spellen in het bos Lachen
Onze groep was derde met de spellen maar we kregen een ijsje omdat we het zo goed gedaan hadden Tong uitsteken hahahaha

En we deden een picknickrit (misschien tip voor ponykamp mensen)
Een picknickrit doen we zo:

Je hebt 2 groepen de ene groep loopt naar een plek in het bos en de ander rijdend.(Dan moet je zelf beetje uitvogelen wie de heen weg en terugweg op welk paard gaat) daar span je een touw lags de bomen en zet je de paarden aan vast en zadel je ze natuurlijk even af en die van ons kregen bix.Dan gaan we daar aan een picknicktafel eten en als we klaar waren ging de andere groep terug lopen (die op het paard hadden gereden op de heenweg)en de lopende groep de terugweg op het paard Lachen geinig he?

De laatste dag deden we de cross bij mij ging het in begin niet goed maar later wel ze wou namelijk niet voor uit Boos! ze was bang Scheve mond Verdrietig Maar ja de eerste 2 sprongen niet gesprongen maar daarna ging het toppiej dus was wel leuk ik had niej gewonne maar het gaat erom dat je plezier hebt toch? Haha!

Ik reed de buitenritten s'avonds omdat ik dat lekkerder vond.En de picknickrit deden we s'middags en de cross s'morgens ik reed de hele week op Blanca 1 v/d manege pony's het was onwijs leuk omdat me lievelings pony is.Ik leas blanca niet eens en ik mog er de hele week op en andere meisjes die wel paard leasden die mochten dat niet relaxt he? Haha!

Dus het was weer een te gekke ponykamp en bij ponykamp mag je natuurlijk Cheese! niet vergeten en dat heb ik ook zkr niet gedaan.Ik heb tegekke foto's alleen heb ik ze niej op me computer staan dus helaas geen Cheese! Verdrietig

Dus voor mij was de week TOPPIEJ!!!! Haha!

groetjes =xXx= kelly

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:07

Klink leuk Haha!
tsjaah.. je hebt wel vaker dat t wat streng is, maar het gaat natuurlijk om t paardrijden!
jammer dat je de foto's niet op je pc hebt, had ze graag willen zien Haha!

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:54

Grolloo!!! Wat leuk! Ik ben daar ook een paar keer geweest! Pling Een vriendin van mij woont daar op een supermooie boerderij met een Fjord, een Draver, 2 shetlanders en denk een stuk of 16 fallabella's!! *LOL* Maar ik vind het ook mooi daar!!
Grappig, want je hoort een "Westerling" bijna nooit over zulke kleine onbekende plaatsjes praten! Bloos

jammer dat de boer alleen niet meewerkte!!