martingaal gaat er weer aan (honey)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-01 23:40

mevrouw heeft helaas opnieuw ondekt dat als ze haar kop omhoog gooit, en het bit vast pakt, zij de baas is. Nu zou ik dat niet erg vinden, als ik in een bak ofzo reed. Maar nee, echt buiten gaat zolang ze op stal staat de martingaal erom. Gister had ik zowat de blaren op mijn handen staan van het inhouden. En dan zeggen sommige dat shetlanders makkelijk zijn, pfffff

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-01 14:14

hihi.. wat een leuke shet..

Naja ik had nog een bit..

happy mouth. appeltjessmaak.. dubbelgebroken rubber. Of het in haar maat is weet ik niet!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 08:45

nooit beweerd dat shetlanders makkelijk zijn. Pff krengen zijn het *lol*


Maar niet terug gaan trekken hoor. Dat heeft geen enkele zin. Misschien een idee om ooit bitloos te rijden? Veel paarden reageren er super. 'k weet niet

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-01 10:17

Bij ons rijd er dus een meisje van 8 jaar op Humpie en dat is af en toe ook echt lachen!!!
Hump heeft dus door dat zij nog niet zo heel sterk is en dan gooit hij zijn hoofje naar beneden en dan draait hij ineens om en dan hangt dat meisje weer half naast het zadel...probleem dus voor dat meisje want ze is een beetje bang.....dus aan de longe en dan gaat het wel goed.
Voorheen reed er altijd een meisje op en die kon echt wel heel netjes rijden en daar deed hij het dus niet bij.....eigenwijze dieren hahahaha.
Maar het meisje wat er nu dus op rijd gaat met hem naar les in het voorjaar dus dan zal het wel steeds beter gaan.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-01 11:03

tja, bitloos rijden, dan zal het met een halster moeten want een hackemore of bosal (wat ik dus wil) zijn allemaal te groot