Mirage veilig op haar vakantieadres aangekomen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Mirage veilig op haar vakantieadres aangekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 19:38

Vandaag hebben we Mirage naar haar vakantieadresje in Lunteren gebracht. Ik vond het allemaal best spannend, omdat dit de eerste keer was dat ik met haar wegging. Nagelbijten / Gniffelen Maar mijn chauffeur (de man van Rhijnauwen hier op bokt) was zoals gewoonlijk de rust zelve.
Mijn stoere paardje liep vrijwel zonder aarzelen de trailer op!!! (Wat best een hele prestatie is, hè IngridM? Haha! )
Na een rustige rit kwamen we aan in Lunteren, waar ze meteen haar luxe logeerverblijf mocht betreden. *LOL*
Toen ik wegging, stond ze relaxed om zich heen te kijken. Die gaat zich vast wel vermaken de komende week!!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **



MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 20:01

Jurga schreef:
Ik hoop echt dat ik je morgen niet vergeet Bloos!. Stuur me om twaalf uur maar een smsje Tong uitsteken.

Nee, dat hoop ik zeker niet!! Boos! Tong uitsteken
Heb je geen alarm op je mobiel? Ik ben vandaag de weg vast gaan verkennen. Moet wel lukken. PB je nog wel even.

Enne, Kido, ik slaap gewoon thuis (in Utrecht, is niet zo héél erg ver met de auto) maar ga gewoon lekker veel bij haar rondhangen de komende week!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Liv, Knuffeldier, Koekie73, lina1998, Petra_O, sterregoud, SunnyHorse, tienus63, Ubermetrics, Veraaaaah en 144 bezoekers