Wanneer afmaken (discussie)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 12:32

Dimple schreef:
Ik vind dat je zowiezo verkeerd bezig bent dat je van je 'oude' paard af wilt omdat hij niet meer aan jou eisen kan voldoen.
Je koopt een paard omdat je daar lief en leed mee wilt delen.
Als hij je jaren van trouwe dienst heeft bewezen vind ik je een ontzettende egoist wanneer je hem maar laat afmaken als hij het allemaal niet meer kan. (lees: hij verder dus nog gezond is)


Je hebt heel goed mijn mening omschreven. Zo denk ik er dus ook over. Ik vind wel dat als je weet dat je paard pijn lijdt en het niet meer goed kan komen, dat je snel een beslissing moet nemen. Doe je dat niet, denk je aan jezelf en laat je je paard nog langer met pijn door het leven gaan, ben je in mijn ogen ook een egoist.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 13:15

Precies, je weet als je een paard aanschaft (en dat is met elk dier) dat het dier oud wordt en dat je er later ongetwijfeld minder mee kan dan het jaar van de aankoop.
Om het dier dan maar als grof vuil te behandelen en het af te laten maken, is wel héél simpel gezocht naar mijn mening.

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Celebi, corinadrenth, Furst, Myrthe_bz, Poekkie, sterregoud, Sterrenpony, StonedRomy, Vagabondo en 77 bezoekers