Project Lucky - wie doet er mee??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:17

reken maar op mij. Hoe hebben jullie dat concreet in gedachten?



Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:41

ik heb een goed contact met mijn paardensportzaak, wellicht kan ik proberen daar een goede prijs bedingen? In dat geval stel ik mewel beschikbaar om spullen aan te schaffen en te versturen.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 17:56

dat is prima. Iemand problemen als dat gewoon mijn eigen bankrekening is? Ik zal een keurige admie bijhouden. Ik stuur je nog wel een PB'tje.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 21:33

Caballo,

je kunt eventueel gewoon geld overmaken of als je geen NL rekening hebt (kan ik me voorstellen) wat dollars aangetekend opsturen als een bijdrage aan het algemene lucky verrassingspakket. Laat maar weten of je belangstelling hebt dan geef ik je mijn adres per PB.
Of natuurlijk gewoon zelf wat opsturen.
Voor iedereen,
er komt nog meer info over hoe en wat.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lielle op 2001-04-23 21:34 ]</font>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-01 21:39

Stef, sorry we hebben elkaar verkeerd begrepen. Ik heb Lovely een PB tje gestuurd dat mijn rekening wel gebruikt kan worden en dat ik evt wel korting kan regelen, naar aanleiding van haar post of ik daar bereid toe was. Maar begrijp me niet verkeerd, als jullie het willen doen maak ik gewoon wat over naar jullie rekening naar keuze hoor! Ik wilde alleen Caballo wat 'opbeuren' Mijn excuses als je je gepasseerd voelt, dat was zeker mijn bedoeling niet!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, 3heathcliff5, Antgillya, Clmr, JPitty, Laibadji, lissssan, lynn_Joy, manou_diablo, nijnthju, Rupser, Vagabondo en 137 bezoekers