oeww.. Ik word egt depri!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

oeww.. Ik word egt depri!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:25

Haii

Ik was gister zoals normaal weer naar Arie..
Alles ging helemaal perfect.. totdat de eigenaar weer kwam
Hij kwam weer met een ernstig hoofd, en beschuldigt mij dervan dat de geiten daar te dik worden, want ik voer ze teveel.. terwijl ik ze NOOIT voer, ik aai alleen..
Later gingen we met Arie wandelen (( met Halster en touw )).. 10 minuten gestapt, wij ff draven, en Arie stapt op mijn voet (( wat ik niet erg vind want deed geen pijn )), dus ik gaf een schreeuw.. Ik gewoon weer rustig verder draven..
Zeg ik tegen Anke je kan wel ff op um gaan zitten hijs heel braaf..
Dus ik ging weer ff stappen en later wou ze ff draven..
Gedaan.. Niks staken of andere narigheid.. Gaan we weer trug..
Komt de eigenaar aan, gaan jullie *zo* rijden..
Ik zeg jah, zegt hij: jah zonder zadel en met hoofdstel is goed, maar zonder zadel en zonder hoofdstel.. vind ik toch egt niet kunnen
( ik dacht gewoon dat ie *zo* bedoelde met tijd )
Ik zeg o, maar dat wouden we ook niet hoor.. Gewoon met zadel en hoofdstel.. Begint ie een hele preek bij elkaar te peuteren
Ja arie weet ook niet meer wat ie moet als je dat gaat doen, en je hebt geen respect voor arie ( terwijl ik elke dag kom en af en toe een dagje oversla, en gewoon eerlijk met um om ga, ik kom zelfs 3 uur per dag, en de eigenaar misschien 1 uurtje om te zeggen haai arie en een aai over zijn kop en eten, MEER NIET ik m0et mesten, rijden, longeren soms zelfs 's ochtends om 6 uur eten geven ) en nog veel meer.. Maar Anke zat op Arie.. Maar hij reageert ALLES op mij terwijl Anke ook Arie verzorgt ( niet dat Anke de schuld moet krijgen, maar ik word der zo moe van).. In de winter mochten we ook al niet meer komen doordeweeks omdat Arie was ontsnapt zonder halster ( die in de stal lag HELEMAAL dicht met klipjes ), en hij gaf ons de schuld dat wij de deur niet goed hadden dichtgedaan.. Arie dus helemaal stijf, omdat hij niet vaak liep.. Elke keer maar dikker en dikker, en gewoon een doffe vacht..
Ik kan der echt niet tegen, ik wil eigenlijk stoppen met Arie, maar dan ga ik hem missen, want het ligt totaal niet aan Arie.. En ik heb gewoon zoveel mazzel dat ik hem gratis mag doen, en dan nog wel een lieve mooie STAMBOEK haflinger met mooie wei enzo..!! Huilen

Sorry voor het lange verhaal.. Maar hij weet me zo diep te beledigen Scheve mond Huilen
Ik moest het even kwijt..

Groetjes en Kussies een depri Danielle ( Arie Lover f0r ever..!! Tong uitsteken)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:29

Jemig,is die eigenaar ongesteld ofzo Verward
Sommige mensen Schijnheilig

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:31

he wat vervelend zeg voor je! Ach gut
Dat lijkt me ook moeilijk... kun je niet gewoon je schouders ophalen en je eigen gang blijven gaan? Of is dat ook niet uit te houden....

Als het zo blijft, of erger wordt dan moet je toch maar serieus overwegen of je dit wel wil.. Of dat je er mee stopt en een ander paardje zoekt. Hoe moeilijk dat ook is!! Scheve mond

Iig sterkte ermee!! OK dan!

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:37

Dank je wel
Nee weggaan kan ik echt niet.. Arie is zo lief en gaaf paardje Haha!
Ik snap egt niet wat ik misdaan heb..
Maar ik en Anke denken derover om gewoon een keer niet braaf te zijn en terug te zeggen wat WIJ dervan vinden Boos!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:55

ArieLover schreef:
Dank je wel
Nee weggaan kan ik echt niet.. Arie is zo lief en gaaf paardje Haha!
Ik snap egt niet wat ik misdaan heb..
Maar ik en Anke denken derover om gewoon een keer niet braaf te zijn en terug te zeggen wat WIJ dervan vinden Boos!

Dan he bje straks nog kans dat die eigenaar je weg stuurt! Dus ik denk dat het beste is dat je er gewoon niks van aan trekt..

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:56

ArieLover schreef:
Dank je wel
Nee weggaan kan ik echt niet.. Arie is zo lief en gaaf paardje Haha!
Ik snap egt niet wat ik misdaan heb..
Maar ik en Anke denken derover om gewoon een keer niet braaf te zijn en terug te zeggen wat WIJ dervan vinden Boos!


dat zou ik allang al gedaan hebben..
hoelang verzorg je hem nu al? 2 jaar?
en hij gelooft of vertrouwt je nog steeds niet?
ik verzorg Black nu ongv. 9 maanden ofzo. en als er nu wat is geef ik gewoon mijn mening en zeg wat ik wil Lachen

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:58

3½ jaar
Misschien komt het door Anke.. Want daarvoor nooit echt problemen gehad.. Is niet aanvallen bedoelt hoor Anke Lachen

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 14:59

Emmz schreef:
Dan he bje straks nog kans dat die eigenaar je weg stuurt! Dus ik denk dat het beste is dat je er gewoon niks van aan trekt..

0kej dank je wel vo0r de tip *LOL*

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:35

Kun je niet met hem praten ofzo.
Of vraag hem of hij iets tegen Anke heeft ??

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:44

En gewoon zeggen wat je wel en niet doet? (of op papier zetten) zodat hij jullie niet van dingen kan beschuldigen en jullie weten wat zijn regels zijn (die dan vaststaan)

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:51

misschien wil hij je ook wel alleen maar waarschuwen. bijvoorbeeld met het rijden met halster.
Misschien bedoelt hij het minder rot dan dat het eruit komt! en is het meer miscommunicatie tussen jullie..

Alles goed op een rijtje zetten wil dan idd wel goed helpen!

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 18:37

Okej praten durf ik gewoon niet
Maar ik schrijf wel alles wat wel op..
Dank jullie allemaal Haha!