Van de week gaat het gebeuren, 1e x op Breitling!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Van de week gaat het gebeuren, 1e x op Breitling!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 16:37

Van de week gaat het gebeuren *spannend* Bloos!

Jaja van de week ga ik voor het eerst op Breitling zitten. Haha! Ik heb hem vanaf 29 mei (2004), hij kwam totaal onbeleerd bij mij terecht en inmiddels loopt hij ontspannen met hoofdstel en zadel op met longeren, hij kent de commando's en luistert zeer goed OK dan! Hij is super leer gierig en vind het weleens tijd worden om er op te gaan zitten.

(doordat ik al 2 maanden geen loon gehad heb en bijna de 3e moet krijgen die ik waarschijnlijk weer niet krijg Boos! heb ik geen geld om mijn bestelde rijbroek te gaan halen (en heb er geen 1 meer die past) en net bracht mijn vader het leuke nieuws dat hij dat wel voorschiet. Dus dat word dan 500 + 135 wat ik nog bij hem moet afbetalen Bloos!

Maargoed, dan kan ik er dus van de week op gaan zitten Haha! Ik hoop dat ik geen vliegles ga krijgen (mijn vader gaat foto's maken dus zo ja dan krijgen jullie dat ook te zien Schijnheilig ) Al denk ik van niet want hij heeft nog geen 1 keer gebokt of raar gedaan sinds ik hem heb Haha! Het is echt een goed zak.

Nou hier 2 foto's van hem (die heb ik van de week gemaakt)

Dit is met opzadelen

Afbeelding

En hier ging ik hem longeren

Afbeelding

Relaxter kan die niet zijn denk ik Haha!


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 17:46

Buikje mag he als die altijd op het land staat en niet traint Haha! Maar dat buikje word vast wel minder nu die in beweging is Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 17:56

Jup het is een hengst. Heb er erg veel zin in. Heb sinds mijn pony weg is niet meer gereden dus kan eindelijk weer op een paard zitten Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 18:07

Bloos ja mijn paps zou een hele zooi foto's gaan maken incl als ik er af word gemikt haha daar doet ie het om denk ik Haha! maar het is zo'n lieve goedzak volgens mij verzet ie geen stap Lachen

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-04 18:21

Dit is ook het enigste paard waar ik ben wezen kijken. Ik mailde die mensen voor meer info en een foto, ik zag die foto en toen was ik spontaan verliefd Bloos gelijk gaan kijken en ik was gewoon verkocht. Het is gewoon een lekker ding *LOL* me vriend werd er al jarloers op Knipoog


__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-04 11:27

Heb er prettige ervaring mee dus vandaar dat ik er nu weer 1 gebruikt. Heb hem met het inrijden van mijn pony ook eronder gedaan na een paar dagen en toen liep die 10 keer zo ontspannen. Dus vandaar dat ik hem er nu weer onder heb Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers