wat vinden jullie hier van????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

wat vinden jullie hier van????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:37

Hoi ik heb(had) een vriendin , die zou mijn zadel overkopen.
Ik had dat zadel aan dr gegeven omdat ze hem mocht passen om overte kopen, na lang wacht vroeg ik of tie paste en ze zij ja. Toen zij iik van nou dan wil ik wel dat je ehm betaald. Toen zij ze dat ik nie moest zijken , dat is toch normaal als je dat vraagt. En na nog een lange tijd wachte kreeg ik geen geld. Dus ik zij van ik wil me zadel terug(dr had nog een vrouw interessen), als je hem niet betaald. Verward Dus toen zij ze dat ze op vakantie ging . En dat ze hem niet kon geven omdat ze niet meer naar dr paard ging. Na lang zeuren zij ze dat ze haar zadel bij dr kast zou neerleggen, dus ik zij is goed dan haal ik hem wel op. Die dag ging me vader ham halen en toen lag die er niet.

nou heeft ze dit soort dingen ook al bij andere geflikt hoorde ik. Spullen lenen van andere en niet meer terug geven, dus ik denk dat ze hem nog heeft, want bij susan hier op bokt heeft ze ook al een meerdere keren zou iets geflikt !
En nou zegt ze dat die gejat is Huilen Verward . En ze zegt dat het mijn schuld is!!

Vinden jullie nou dat het mijn schuld is? Verward
En wat zouden jullie hier aan doen?

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 12:56

ja ze had op de msn ook toegegeven dat ze me zadel nog heeft.(heb ik natuurlijk wel opgeslagen )
en ja dat heb ik als gedaan gedrijgd met politie enz en me vader die is er ook al 5 keer heen gegaan. en toen ik dr wilde bellen nam ze niet op en zij ze dat dr mobiel was gejat Verward ., en later stuurd ze me een smsje met dr mobiel Verward . echt heel raar maarje. en ze zij dat ze met dr oma en oma op vakantie ging, maar heb toen naar dr opa dr mobiel gebeld en die zij dat ze thuis was Verward .(ze woond niet bij dr ouders maar bij dr opa en oma)

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 23:27

hoi ik bne vandaag naar dr stal gegaan, en dat was niet echt praten dat gaat helaas niet zo erg met haar Boos! . maar me vader is er later ook bijgekomen . en nu handeld me vader het veder af met haar OPA (ze woont niet mer bij dr ouder maar bij dr OPA EN OMA) dat zal ook wel nietvoor niks zijn??
maar ze zij zelfs toen we wegingen van je hebt hem zelf je wilt gewoon mir geld van me, nou toen werd me vader echt boos Stoom uit je oren .
en iemand die ik ken op de stal waar zij ook staat die zij zelf van ze heeft hem daar NOOIT NERGELGD Boos! Verward Stoom uit je oren . en dat zal ze echt niet liegen ,, ik ken dat meisje, en die vertelde ook nog dat:ze zei dat ze het zadel van mij al had overgekocht voor 250 euro , maar ze heeft hem nooit betaald, en ze moest geen 250 euro betalen , maar 70 euro!! en later vertelde dat meisje ook nog dat er een koper was geweest voor MIJN ZADEL Verward Verward Verward !!
maar mijn vader en haar opa handelen het verder af want me vader wilt gewoon of dat geld of het zadel(heel) terug.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-04 23:58

ja maar als je een beetje vertrouwen hebt ihn je vriedinnen (teminse ik heb dat), dan verwacht je zoiets niet margreed!!

maar me vader geeft dr tot vrijdag de tijd ,, en waarschijnlijk gaat dr opa het zadel betalen, daar woont ze bij!
maar ze heeft niks meer van dr laten horen Boos!, ze ?of dr opa zie zij ons bellen Boos!

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 19:08

nou we hebben dr gesroken , en zo als ik al zij dr opa gaat het betalen.

maar ze gaan maar de helft betalen van het bedrag wat ik vroeg Stoom uit je oren (35 euro voor een zadel dat maar een half jaar oud is),
nou ik kan het maar beter aan nemen anders heb ik niks!!
hij izj dat het alebij ons schuld was, maar een ding weet ik zekerik wil niks meer met dr temaken hebben, en de volgende keer luisteren naar de anderen!die zijden dat ze dit zou vlikken!!

maar jullie zouden het tovch ook aan nemen de helft of zouden jullie het hele bedrag ijsen?

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 22:39

ja ze zegt dat ze het zadel niet meer hefet Verward
en ja ze 19 jaar dus

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-04 23:49

nee die opa zegt dat ze het zadel niet meer heeft Verward ik geloof er niks van marja.
en dat meisje die wilt niks betalen, dus betaald dr opa het voor dr Verward .

,maar ik vind zalf 35 euro ook erg weinig voor een zadel van een half jaar oud .

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JeRekers, nick_en_ik, Riviera87, xVerax en 114 bezoekers